Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Izgubljeni kralj/režija Stephen Frears

V času povečane obsedenosti z življenjem angleške kraljeve družine film o še eni (četudi nekoliko drugačni) obsedenosti z eno od oseb iz te družine.
V liku Riharda III. glavna junakinja zazna nekoga sorodnega, nekoga, na kogar tako rekoč premesti potrebo po priznanju in rehabilitaciji. FOTO: Promocijsko gradivo
V liku Riharda III. glavna junakinja zazna nekoga sorodnega, nekoga, na kogar tako rekoč premesti potrebo po priznanju in rehabilitaciji. FOTO: Promocijsko gradivo
Anja Radaljac
7. 1. 2023 | 06:00
5:42

V nadaljevanju preberite:

Ob skorajda pustolovski zgodbi,­ ki jo podčrtujejo fantastični (fantazmatski?) elementi, je film zanimiv z vidika tematizacije hendikepa, ki lahko zaznamuje in popači podobo katerekoli osebe, vključno z moškimi iz kraljeve družine, pa tudi z vidika propagande, ki lahko zaobrne katerokoli usodo. Film opozarja, da je hendikep tako historično kot v sedanjosti ena od oblik deprivilegiranosti, ki lahko ločeno od vseh drugih osebnih okoliščin, ki so lahko osebi sicer v prid, pomeni izključevanje, onemogočanje ali vsaj neenakovredno vključevanje oseb v javno življenje, hkrati pa nosi s seboj družbeno stigmo in nerazumevanje.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine