Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Herman Pivk: HA-LO/Photon Ljubljana/kustos Marko Košan

Podobe Hermana Pivka so nekakšni skoncentrirani vizualni pomniki bivanjske izkušnje v ­našem času.
Formalno je ena od najbolj izpostavljenih lastnosti Pivkovih del skrajna kontrastnost bele in črne. FOTO: Galerija Photon/©Herman Pivk
Formalno je ena od najbolj izpostavljenih lastnosti Pivkovih del skrajna kontrastnost bele in črne. FOTO: Galerija Photon/©Herman Pivk
Tomislav Vignjević
19. 10. 2023 | 07:46
5:00

V nadaljevanju preberite:

Pivkova topografija samote, ki preveva njegove fotografije, je metaforično izpostavljena skozi izolacijo figure v posnetku prostora, v katerem človeška figura nastopa kot droben preostanek nekdanje eksistenčne polnosti. Je le še fragment nekdanje celovitosti in to, kar nam prikaže Pivk s svojimi deli, je vsekakor vredno kontemplacije. Predvsem nam fotografije pripovedujejo avtorjevo neločljivo privrženost kontemplativnemu zrenju v eksistenčna stanja, ki potopijo človeka v krajinsko okolje, v prostor okoli njega ali v nekakšno težko določljivo snov, za katero se lahko zazdi, da obkroža fragmente teles.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine