Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Herman Pivk: HA-LO/Photon Ljubljana/kustos Marko Košan

Podobe Hermana Pivka so nekakšni skoncentrirani vizualni pomniki bivanjske izkušnje v ­našem času.
Formalno je ena od najbolj izpostavljenih lastnosti Pivkovih del skrajna kontrastnost bele in črne. FOTO: Galerija Photon/©Herman Pivk
Formalno je ena od najbolj izpostavljenih lastnosti Pivkovih del skrajna kontrastnost bele in črne. FOTO: Galerija Photon/©Herman Pivk
Tomislav Vignjević
19. 10. 2023 | 07:46
5:00

V nadaljevanju preberite:

Pivkova topografija samote, ki preveva njegove fotografije, je metaforično izpostavljena skozi izolacijo figure v posnetku prostora, v katerem človeška figura nastopa kot droben preostanek nekdanje eksistenčne polnosti. Je le še fragment nekdanje celovitosti in to, kar nam prikaže Pivk s svojimi deli, je vsekakor vredno kontemplacije. Predvsem nam fotografije pripovedujejo avtorjevo neločljivo privrženost kontemplativnemu zrenju v eksistenčna stanja, ki potopijo človeka v krajinsko okolje, v prostor okoli njega ali v nekakšno težko določljivo snov, za katero se lahko zazdi, da obkroža fragmente teles.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine