Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Ocene

Ocenjujemo: Goran Vojnović: 14 dni / režija Ajda Valcl / ​SLG Celje

Gre za živo odrsko postavitev, ki plastično razkriva bolečino ob priznanju propada odnosa.
Dramsko besedilo sestavlja štirinajst prizorov za štirinajst dni, ki so v predstavi ločeni s poročevalskimi podatki o vsakodnevnem številu okužb, hospitalizacij in smrti. FOTO: Jaka Babnik
Dramsko besedilo sestavlja štirinajst prizorov za štirinajst dni, ki so v predstavi ločeni s poročevalskimi podatki o vsakodnevnem številu okužb, hospitalizacij in smrti. FOTO: Jaka Babnik
Anja Radaljac
1. 3. 2022 | 07:00
5:43

V nadaljevanju preberite: 

Vojnović zakonski odnos predstavi plastično, dramsko besedilo dobro teče, režija Ajde Valcl na odru prepričljivo ujame specifično atmosfero domačne odtujenosti. 14 dni je režijsko izčiščena postavitev, ki enako uspešno osvetli oba lika ter obema ponudi prostor, v katerem se razgali njuna psihologija. Besedilo se zdi manj prepričljivo pri uvajanju problematike epidemije in njenih vplivov – tako družbenih kot individualnih. 

Četudi nam drama to realnost s skorajšnjo srhljivostjo dobro oriše, ostaja nevpletenost širše družbenopolitične realnosti pomanjkljivost besedila in predstave, ki si na tem mestu ne privošči dopolnitve ali razširitve; že kontekstualizacija skozi vsakodnevna poročila bi lahko vnesla v predstavo zavest o privilegijih meščanskega para, ki ga spremljamo – in z njima širše družbene skupine, ki ji par pripada.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine