Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Knjiga

V deželi kislega mleka, planin in frajtonarice

Monografija Alpenecho prinaša uvide o slovenski narodnozabavni glasbi v sodobnih kulturnih, političnih in medijskih kontekstih.
Slovenska narodnozabavna glasba navadno močno idealizira tradicijo, ki jo uprizarja (na fotografiji Ansambel Lojzeta Slaka). FOTO: zajem zaslona
Slovenska narodnozabavna glasba navadno močno idealizira tradicijo, ki jo uprizarja (na fotografiji Ansambel Lojzeta Slaka). FOTO: zajem zaslona
7. 1. 2025 | 06:00
10:18

V nadaljevanju preberite:

Razlog, zaradi katerega slovenske narodnozabavne glasbe ne moremo enačiti s tradicionalno oziroma z ljudsko glasbo, kaže med drugim iskati v dejstvu, da je slovenska narodnozabavna glasba nastala v petdesetih letih 20. stoletja – za to sta najbolj zaslužna brata Slavko in Vilko Avsenik, ki sta gorenjski oziroma alpski glasbeni idiom posodobila z novo kombinacijo glasbil in udarnejšim ritmom polke –, zaradi česar lahko v praksi pomeni samo uprizarjanje tradicije, ob tem pa »navadno močno idealizira tradicijo, ki jo uprizarja«, poudarjata urednika monografije Natalija Majsova in Peter Stanković.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine