Mednarodno aktivna slovenska skupina
Torul se po lanskih singlih
Explain in
You Won vrača z novim, retromelodičnim singlom
Ausverkauft, kar v nemščini pomeni – razprodano. Precej nenavaden naslov so izbrali med ustvarjanjem glasbe, in sicer zaradi zvočnosti in pomena ter postavitve te po navadi bolj ali manj enopomenske besede v drugačen kontekst, ki ji doda prijetnejšo melodijo, zven in mehkobo.
Skladba
Ausverkauft skupaj z videospotom naniza vrsto namigov, ki se po koščkih sestavijo v celoto. S tem so Torul pesmi odvzeli vsebinsko premočrtnost in jo pustili v abstraktnem polju, kar poslušalca spremeni v aktivnega osmišljevalca. Skladba je odsev duha časa, v katerem se prepletajo potrošniška zbanaliziranost, zamaknjenost in razpršenost pozornosti. Lirično sproščena kritika naslavlja mnogim znane občutke praznine in iskanja ter obenem prizna moč privlačnih sladkosti materializma.
Videospot je režiral fotograf in videast
Aleš Bravničar v kreativno-tehničnem sodelovanju s skupino in je v celoti nastal na domačih tleh. V sliko je vključenih veliko čudovitih zračnih posnetkov slovenskih planot in sivih serpentin, ki so vrezane globoko v najbolj fotogenične predele Slovenije.
Komentarji