Američan
Scott Bradlee je zasedbo Postmodern Jukebox ustanovil s skupino prijateljev, ki je z leti rasla in se razširila na nekaj sto sodelujočih. Preobrazbe popularnih pesmi v retro aranžmaje iz davnih desetletij, predvsem zgodnjega jazza in swinga, je postavil na raven svetovne uspešnice. Bradlee je namreč v svojem kletnem stanovanju v Queensu vsak teden z zasedbo naredil nov videoposnetek s svežo staro priredbo in tako postal svetovno prepoznaven fenomen na youtubu.
S tem ja zasedba začela na svoj naslov dobivati vabila na nastope. Postali so zvezde viralnega širjenja videoposnetkov, o katerem lahko drugi le sanjajo. Zvočna in vizualna podoba je izpiljena do popolnosti, kar občinstvo po svetu očitno zelo ceni. Kot je sinoči povedal eden od prvoborcev, ki je z Bradleejem od začetka, basist
Chris Anderson, »nas je sprva plačeval s falafli«.
Postmodern Jukebox so dejansko kolektiv, neprestano se spreminjajoča zasedba, ki pogosto nastopa v zelo različnih kombinacijah in temu tudi prilagajajo repertoar. Na njem imajo namreč več kot sto priredb sodobnih pesmi v retro oblekah. Na sinočnjem koncertu se je zasedba, ki jo vodi Anderson, ki je tudi umetniški vodja projekta, v katerem so izvrstni šolani jazzovski glasbeniki, izjemno izkazala. Do popolnosti ujemajoči se pianist, basist, bobnar, kitarist, saksofonist in pozavnar, so trem pevkam in pevcu ter plesalki stepa zagotovili močno zvočno okostje, da so lahko ti očarali občinstvo. Celoten šov je vodila in povezovala pevka
Dani Armstrong, rdečelasa gospa krepkega glasu in stasu, ki je na šaljiv in simpatičen način komunicirala z občinstvom in napovedovala nastopajoče.
Postmodern Jukebox so ovili občinstvo v ljubljanski hali Tivoli v preteklost, zgradili varno zavetje lepih glasbenih interpretacij in se poklonili času, ki je še nekaj pomenilo, da znaš igrati kak inštrument ter peti. FOTO: Jure Matoz
Občinstvo je z njimi pritegnilo pri marsikateri skladbi, najlepši del večera pa je bil nedvomno ob predstavljanju članov zasedbe, ko je pianist odigral zanimivo starinsko različico pesmi Med iskrenimi ljudmi, ki jo je večnosti zapisala
Majda Sepe in jo je šepetaje odpela cela dvorana.
Postmodern Jukeboxso občinstvo v ljubljanski hali Tivoli popeljali v preteklost, zgradili varno zavetje lepih glasbenih interpretacij in se poklonili času, ko je to, da znaš igrati kak inštrement in peti, še nekaj pomenilo.
Komentarji