Zadnji tempelj zapriseženih častilcev kinematografije, ki prezirajo spletne platforme.
Galerija
Vzneseni niso bili le glamurja vajeni zvezdniki, ampak vse filmsko profesionalno občestvo. FOTO: AFP
V nadaljevanju preberite:
»To ni 74. canski filmski festival, ampak prvi v novi eri,« je izjavila francosko-senegalska režiserka Mati Diop, prva temnopolta avtorica, ki je na zadnjem festivalu leta 2019 stopila v igro za glavne nagrade in na evropsko zavest potrkala z emigrantsko zombijado Atlantics, letos pa je ena od devetih članov in članic žirije, ki bo nocoj na zaključni slovesnosti z zlatimi palmami ovenčala zmagovalce.
V Cannesu, na največjem filmskem festivalu na svetu, ki ima moč, da filmarjem postavi življenje na glavo, so letos praznovali vrnitev filma – v kinematografe. Po več kot letu in pol, odkar so zaradi pandemije svoja vrata zaprle kinodvorane po vsem svetu in so se festivali preselili na splet, je vrnitev največjih filmskih dosežkov na velika platna v Cannesu zgodovinski dogodek. Lani, na 125. obletnico prve komercialne filmske projekcije – torej rojstva kinematografa, so namesto slavja kina po svetu samevala v temi.
Pišemo tudi o poteku festivala v posebnih protikoronskih ukrepih in o najbolj zaželenih barvah Cannesa. Pred nami je le še nocojšnja zaključna slovesnost, na kateri bo jasno, kateri je najboljši film v novi eri canskega festivala.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji