Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kresnik

V beg, ne da bi se zganil

Praznine, vrzeli in zamolki so bili vzgib za pisanje romana Škrbine.
Gašper Kralj se v romanu <em>Škrbine</em> ukvarja tudi s tem, kako prevesti pretekle uporniške izkušnje, da bi si v današnji družbi nadzora lahko omislili bolj osvobajajočo prihodnost. Foto Jože Suhadolnik
Gašper Kralj se v romanu <em>Škrbine</em> ukvarja tudi s tem, kako prevesti pretekle uporniške izkušnje, da bi si v današnji družbi nadzora lahko omislili bolj osvobajajočo prihodnost. Foto Jože Suhadolnik
18. 6. 2021 | 14:20
21. 6. 2021 | 10:31
8:13
V nadaljevanju preberite:

Kot pisatelj s svojimi liki splete tesno vez in skozi pisanje zaživi­ dvojno življenje, pravi doktor socialne antropologije, prevajalec iz španskega jezika in aktivist, ki se je za človekove pravice zavzemal doma, pa tudi v Mehiki in Gvatemali. Tako je bilo pri prvencu Rok trajanja (2016), ki je nastajal v letih bivanja v Barceloni, in tako je pri Škrbinah (2020), romanu o nastajanju romana, ki odpira številne premisleke o današnji družbi, posamezniku, prostoru in času ter se bistvu približa tako, da mu vzame status bistva. Po tem, ko je za Škrbine dobil Cankarjevo nagrado, se bo Kralj s peterico finalistov za kresnika že drugič po letu 2017, ko je bil nominiran za prvenec, po­vzpel na Cankarjev vrh.

O tem kaj se zgodi, ko pisatelj sebe doživlja kot literarni lik, kako iz praznin nastane roman in o tem, da so zanj premori med pisanjem skoraj enako pomembni kot pisanje samo, smo se pogovarjali z letošnjim finalistom za kresnika Gašperjem Kraljem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine