Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Kresnik

V beg, ne da bi se zganil

Praznine, vrzeli in zamolki so bili vzgib za pisanje romana Škrbine.
Gašper Kralj se v romanu <em>Škrbine</em> ukvarja tudi s tem, kako prevesti pretekle uporniške izkušnje, da bi si v današnji družbi nadzora lahko omislili bolj osvobajajočo prihodnost. Foto Jože Suhadolnik
Gašper Kralj se v romanu <em>Škrbine</em> ukvarja tudi s tem, kako prevesti pretekle uporniške izkušnje, da bi si v današnji družbi nadzora lahko omislili bolj osvobajajočo prihodnost. Foto Jože Suhadolnik
18. 6. 2021 | 14:20
21. 6. 2021 | 10:31
8:13
V nadaljevanju preberite:

Kot pisatelj s svojimi liki splete tesno vez in skozi pisanje zaživi­ dvojno življenje, pravi doktor socialne antropologije, prevajalec iz španskega jezika in aktivist, ki se je za človekove pravice zavzemal doma, pa tudi v Mehiki in Gvatemali. Tako je bilo pri prvencu Rok trajanja (2016), ki je nastajal v letih bivanja v Barceloni, in tako je pri Škrbinah (2020), romanu o nastajanju romana, ki odpira številne premisleke o današnji družbi, posamezniku, prostoru in času ter se bistvu približa tako, da mu vzame status bistva. Po tem, ko je za Škrbine dobil Cankarjevo nagrado, se bo Kralj s peterico finalistov za kresnika že drugič po letu 2017, ko je bil nominiran za prvenec, po­vzpel na Cankarjev vrh.

O tem kaj se zgodi, ko pisatelj sebe doživlja kot literarni lik, kako iz praznin nastane roman in o tem, da so zanj premori med pisanjem skoraj enako pomembni kot pisanje samo, smo se pogovarjali z letošnjim finalistom za kresnika Gašperjem Kraljem.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine