Z novo železnico bi jadranske luke konkurirale severnoevropskim.
Galerija
Kontejnerji predstavljajo skoraj polovico pretovora Luke Koper. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
V nadaljevanju preberite:
Pomorski promet močno pretresa poslovanje svetovnega gospodarstva in hkrati odseva dogajanje v njem. Ladijske voznine so v zadnjega pol leta potolkle rekorde. Če so še pred dobrim letom za prevoz 12-metrskega (40-čeveljskega) kontejnerja iz Šanghaja v Evropo naročniki plačali od 821 do 1150 evrov, so se pred nekaj dnevi cene približale neverjetnim 9000 evrom. Na pomorskem trgu vlada zmeda: premalo je zabojnikov za vse, ki bi pošiljali blago, premalo je ladij, v številnih pristaniščih nastajajo zastoji, blago zamuja in je tudi zaradi voznin čedalje dražje.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji