Z novo železnico bi jadranske luke konkurirale severnoevropskim.

Galerija
Kontejnerji predstavljajo skoraj polovico pretovora Luke Koper. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
V nadaljevanju preberite:
Pomorski promet močno pretresa poslovanje svetovnega gospodarstva in hkrati odseva dogajanje v njem. Ladijske voznine so v zadnjega pol leta potolkle rekorde. Če so še pred dobrim letom za prevoz 12-metrskega (40-čeveljskega) kontejnerja iz Šanghaja v Evropo naročniki plačali od 821 do 1150 evrov, so se pred nekaj dnevi cene približale neverjetnim 9000 evrom. Na pomorskem trgu vlada zmeda: premalo je zabojnikov za vse, ki bi pošiljali blago, premalo je ladij, v številnih pristaniščih nastajajo zastoji, blago zamuja in je tudi zaradi voznin čedalje dražje.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji