V osmih letih je slovaški spletni prodajalec tekstila osvojil 20 evropskih trgov in pridobil milijon kupcev
Galerija
Vesele nogavice so na voljo tudi v fizičnih prodajalnah na Slovaškem. FOTO: Arhiv Dedoles
Dedoles je slovaška blagovna znamka, ki pri povprečnem Slovencu najprej zbudi asociacijo na »nekaj v zvezi z lesom«. V resnici se podjetje, ki je na trgu že skoraj desetletje, ukvarja s tekstilom, natančneje, z oblikovanjem in pretežno spletno prodajo nogavic. No, »veselih nogavic«, ki jih v opaženi televizijski komunikacijski kampanji oglašujejo trije ljubki hrčki. Podjetje je raslo z neznansko hitrostjo in že razveseljuje kupce v 20 državah Evrope. Kakšne so te posebne nogavice, kaj veselega ima podjetje poleg njih še v ponudbi in kakšna je njegova povezava z lesom, gozdom oziroma okoljem, preberite v nadaljevanju.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji