Neomejen dostop | že od 9,99€
Številni slovenski turisti na hrvaški obali svoj jutranji kruh in mleko kupujejo v trgovinicah blagovne znamke Studenac. Ta hrvaški trgovec je namreč z več kot 1400 trgovinami prisoten tudi v nekaterih majhnih vasicah po otokih in na obali, kjer v bližini ni večjih trgovskih centrov. Ima najbolj razširjeno mrežo trgovin na Hrvaškem. Letos pa je z nakupom regionalnega trgovca Kea vstopil tudi na slovenski trg, kjer nastopa z blagovno znamko STU Market.
Tudi v Sloveniji se osredotočajo na manjše trgovine, rasti pa načrtujejo tako organsko kot s prevzemi. V Sloveniji vidijo še 700 potencialnih lokacij za trgovine Studenac. »Naš cilj je razširjena mreža, da bo Studenac nekaj sto metrov od vsakega gospodinjstva. Če bomo to dosegli, bom zelo zadovoljen,« napoveduje Michał Kędzia, partner v poljskem skladu Enteprise Investors, ki je lastnik Studenca, v Sloveniji pa je že prisoten kot lastnik Intersporta. Kędzia je v Enteprise Investors zadolžen za naložbe v Sloveniji in na Hrvaškem.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji