Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Uveljavile so se »poenotene komunikacije«

Dinamika delovnih mest se z delom na daljavo spreminja in zahteva boljšo komunikacijo in sodelovanje.
Spremenjena dinamika na delovnih mestih je povečala povpraševanje po komunikacijski tehnologiji v oblaku.

FOTO: Robert Galbraith/Reuters
Spremenjena dinamika na delovnih mestih je povečala povpraševanje po komunikacijski tehnologiji v oblaku. FOTO: Robert Galbraith/Reuters
Miran Varga
6. 2. 2022 | 20:00
5:50

V nadaljevanju preberite:

Med svojevrstnimi zmagovalci pandemije so informacijske storitve, ki so ohranjanje stikov in omogočanje poslovanja na daljavo postavile na prvo mesto. Največjo rast povpraševanja in tudi prodaje so tako zabeležile oblačne storitve, med katerimi sta odskočili predvsem dve področji: poenotene komunikacije kot storitev (UCaaS) in klicni center kot storitev (CCaaS).

Ne le da smo tako dobili dve novi kratici, poslovna okolja so morala najti učinkovit način, kako zagotoviti kakovostno komunikacijo in sodelovanje. Kako?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine