Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Ustvarjamo projekt, ki bo deloval v petih državah in bo poslovno smotrn

Portali, na katerih bodo poglobljene vsebine, bodo imeli omejen dostop in bodo temeljili na mesečni naročnini.
Bloomberg ima z več kot 2000 zaposlenimi analitiki in gospodarskimi novinarji dostop do globalnih podjetij, pravi Samo Ošina, COO Bloomberga Adria. FOTO: Jure Eržen
Bloomberg ima z več kot 2000 zaposlenimi analitiki in gospodarskimi novinarji dostop do globalnih podjetij, pravi Samo Ošina, COO Bloomberga Adria. FOTO: Jure Eržen
26. 2. 2022 | 05:00
26. 2. 2022 | 07:11
12:14

V nadaljevanju preberite:

Bloomberg Adria je usmerjen na nišni trg, konkretno odločevalce, lastnike podjetij, ki želijo dobiti poglobljene informacije o gospodarskem dogajanju v regiji pa tudi globalno.

Celoten projekt je sestavljen mednarodno. Govorimo o eni ekipi, ki sedi na petih lokacijah oziroma v glavnih mestih držav, ki jih pokrivamo. Vsaka država bo imela uredniško ekipo, televizijski studio, prodajno ekipo in podporo, ki jo potrebuje za delovanje.

V jezikih vseh držav, v katerih bo prisotna Bloomberg Adria. Ko bomo delali intervju z nekom v Ljubljani, bomo govorili slovensko, na Hrvaškem hrvaško in tako naprej. Program v živo bo potekal iz studia in intervjuji v živo ne bodo prevedeni.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine