Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Ustvarjamo projekt, ki bo deloval v petih državah in bo poslovno smotrn

Portali, na katerih bodo poglobljene vsebine, bodo imeli omejen dostop in bodo temeljili na mesečni naročnini.
Bloomberg ima z več kot 2000 zaposlenimi analitiki in gospodarskimi novinarji dostop do globalnih podjetij, pravi Samo Ošina, COO Bloomberga Adria. FOTO: Jure Eržen
Bloomberg ima z več kot 2000 zaposlenimi analitiki in gospodarskimi novinarji dostop do globalnih podjetij, pravi Samo Ošina, COO Bloomberga Adria. FOTO: Jure Eržen
26. 2. 2022 | 05:00
26. 2. 2022 | 07:11
12:14

V nadaljevanju preberite:

Bloomberg Adria je usmerjen na nišni trg, konkretno odločevalce, lastnike podjetij, ki želijo dobiti poglobljene informacije o gospodarskem dogajanju v regiji pa tudi globalno.

Celoten projekt je sestavljen mednarodno. Govorimo o eni ekipi, ki sedi na petih lokacijah oziroma v glavnih mestih držav, ki jih pokrivamo. Vsaka država bo imela uredniško ekipo, televizijski studio, prodajno ekipo in podporo, ki jo potrebuje za delovanje.

V jezikih vseh držav, v katerih bo prisotna Bloomberg Adria. Ko bomo delali intervju z nekom v Ljubljani, bomo govorili slovensko, na Hrvaškem hrvaško in tako naprej. Program v živo bo potekal iz studia in intervjuji v živo ne bodo prevedeni.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine