Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Uspehi slovenskih športnikov so spodbudili zanimanje sponzorjev

Slovenijo pogosto zajame športna evforija. V luči tega se kaže potencial za trženje uspehov domačih športnikov, krepi se tudi blagovna znamka reprezentance.
Slovenski navijači bi kupili drese Luke Dončića in soigralcev, a jih ni na zalogi. V košarkarski zvezi zatrjujejo, da so v stiku z njihovim proizvajalcem. Na fotografiji so navijači, ki so pričakali košarkarje na letališču po uvrstitvi na olimpijske igre. FOTO: Jure Eržen
Slovenski navijači bi kupili drese Luke Dončića in soigralcev, a jih ni na zalogi. V košarkarski zvezi zatrjujejo, da so v stiku z njihovim proizvajalcem. Na fotografiji so navijači, ki so pričakali košarkarje na letališču po uvrstitvi na olimpijske igre. FOTO: Jure Eržen
7. 8. 2021 | 06:00
4:56

V nadaljevanju preberite:


Po tem, ko so dresi košarkarske reprezentance na uradni spletni trgovini pošli v manj kot petnajstih minutah, veliko povpraševanje po reprezentančnih dresih opaža tudi slovenska panožna zveza za kolesarstvo. Kako se na uspehe odzivajo slovenska podjetja in tuji športni navdušenci? Kdo financira slovenski šport in kakšna blagovna znamka je pravzaprav reprezentanca? Kaj glede trženja športa pravi marketinški strokovnjak?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine