Slovenijo pogosto zajame športna evforija. V luči tega se kaže potencial za trženje uspehov domačih športnikov, krepi se tudi blagovna znamka reprezentance.
Galerija
Slovenski navijači bi kupili drese Luke Dončića in soigralcev, a jih ni na zalogi. V košarkarski zvezi zatrjujejo, da so v stiku z njihovim proizvajalcem. Na fotografiji so navijači, ki so pričakali košarkarje na letališču po uvrstitvi na olimpijske igre. FOTO: Jure Eržen
V nadaljevanju preberite:
Po tem, ko so dresi košarkarske reprezentance na uradni spletni trgovini pošli v manj kot petnajstih minutah, veliko povpraševanje po reprezentančnih dresih opaža tudi slovenska panožna zveza za kolesarstvo. Kako se na uspehe odzivajo slovenska podjetja in tuji športni navdušenci? Kdo financira slovenski šport in kakšna blagovna znamka je pravzaprav reprezentanca? Kaj glede trženja športa pravi marketinški strokovnjak?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji