Družbena omrežja: od 1,86 milijarde uporabnikov leta 2014 do 3,84 milijarde 2018.
Ljudje na Filipinih največ svojega časa namenijo za spremljanje družbenih omrežij, je pokazala raziskava GlobalWebIndex, ki je vključila 31 držav. Filipinci zrejo v zaslone štiri ure in enajst minut vsak dan, Japonci pa svoje mobilnike uporabljajo le 39 minut.
Povprečni uporabnik svetovnega spleta je na dan za socialna omrežja in sporočanje porabil dve uri in 22 minut, medtem ko je pri najmlajši skupini, vključeni v raziskavo (od 16 do 24 let) ta čas precej višji – tri ure in ena minuta.
Družbena omrežja so se razvila v multimedijske platforme, digitalni porabniki jih uporabljajo za to, da so seznanjeni z novicami, in za ohranjanje stikov s prijatelji. Mladi imajo nekoliko drugačne preference: njihov najpogostejši odgovor je bil, da uporabljajo družabna omrežja za to, da si zapolnijo čas in najdejo vsebine za zabavo.
Pričakovana uvedba omrežij 5G bo še razširila možnosti za uporabo medijev. Večja zmogljivost in nizka latentnost (zelo hiter odziv brez časovnega zamika) bosta olajšala pretakanje podatkov, kar bo povečalo uporabo »težkih« aplikacij, kot so igre, videi in virtualna resničnost.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji