Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Tudi po živila z virtualno košarico

Potrošniki so e-nakupovanje sprejeli, ker je udobno, praktično, hitro, varno, dostopno tudi v času, ko so prodajalne zaprte.
Trgovci tekmujejo med seboj, kdo bo hitreje in natančneje ugotovil želje potrošnikov. FOTO: Voranc Vogel/Delo
Trgovci tekmujejo med seboj, kdo bo hitreje in natančneje ugotovil želje potrošnikov. FOTO: Voranc Vogel/Delo
11. 1. 2021 | 10:00
8:38

V članku preberite:


Kako uspešen bo klasični trgovec z živili in blagom za vsakdanjo rabo pri izkoriščanju tržnega potenciala spleta in koliko zvestih kupcev mu bo uspelo pridobiti, bo odvisno ne le od prijaznosti in tehnične dovršenosti njegovih spletnih strani in postopkov, ampak tudi od tega, kako pokriva Slovenijo s prevzemnimi mesti, kje vse omogoča dostavo, kakšni so termini naročanja, kako hitro potrošnik dobi naročeno blago. Primerjali smo največje in ugotovili, da so resno zgrabili nove priložnosti (nujo in spremenjene navade kupcev). V nadaljevanju preberite, kako izboljšujejo svoje storitve in se prilagajajo željam kupcev, pri čemer so morali temu močno prilagoditi svoje poslovne modele.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine