Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Spremembam so pogosto napoti psihološke ovire

Velike spremembe se uresničijo, ko se ljudje ne počutijo prisiljene vanje in jih zato sprejemajo.
Večje organizacije se že zavedajo, da morajo uvajati spremembe v smeri trajnosti, ker to potrošniki pričakujejo, pravi Spencer Harrison. FOTO:  Jure Gubanc/Ekonomska fakulteta
Večje organizacije se že zavedajo, da morajo uvajati spremembe v smeri trajnosti, ker to potrošniki pričakujejo, pravi Spencer Harrison. FOTO:  Jure Gubanc/Ekonomska fakulteta
19. 12. 2022 | 12:00
8:18

V nadaljevanju preberite:

»V zadnjih dvajsetih letih se je pokazalo, da ljudje niso pripravljeni plačati višje cene samo zato, ker je nekaj vzdržno. Želijo pa več trajnostnih izdelkov in storitev. Vprašanje torej je, ali lahko proizvedemo nekaj po isti ceni na bolj do okolja in družbe prijazen način, ne da bi imeli ljudje do tega odpor,« razmišlja Spencer Harrison, ki raziskuje organizacijsko vedenje.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine