Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

SBC išče najboljše izzivalce krize

Trije najboljši projekti bodo vključeni v akcijo za promocijo slovenske podjetnosti.
SBC z natečajem išče slovenska podjetja in podjetnike, ki krizo covid-19 premagujejo tako, da pomagajo reševati družbene probleme. FOTO: Jure Eržen/Delo
SBC z natečajem išče slovenska podjetja in podjetnike, ki krizo covid-19 premagujejo tako, da pomagajo reševati družbene probleme. FOTO: Jure Eržen/Delo
14. 10. 2020 | 13:39
14. 10. 2020 | 14:20
3:00
Ljubljana – SBC – Klub slovenskih podjetnikov z natečajem išče izzivalce krize, to je slovenska podjetja in podjetnike, ki krizo covid-19 premagujejo tako, da pomagajo reševati družbene probleme, ki jih je povzročila pandemija. Z natečajem želi klub identificirati in javnosti predstaviti slovenska podjetja in podjetnike, ki kljubujejo vsesplošni negotovosti in so se na koronakrizo odzvala z reševanjem akutnih problemov v družbi.

Goran Novković, izvršni direktor SBC - Kluba slovenskih podjetnikov.  FOTO: Mavric Pivk/Delo
Goran Novković, izvršni direktor SBC - Kluba slovenskih podjetnikov.  FOTO: Mavric Pivk/Delo
Kot pojasnjuje Goran Novković, izvršni direktor SBC – Kluba slovenskih podjetnikov, se v klubu zavedajo, da so bili pritiski enormni. »Skrajna negotovost, popolna nepredvidljivost dogodkov in pesimistične napovedi so terjali nepredstavljive človeške in organizacijske napore, predvsem pa iznajdljivost, prožnost in pogum. Mnogim je uspelo. Nekateri so z razvojem novih izdelkov ali storitev naslovili akutne družbene probleme in s tem dosegli novo rast. V SBC – Klubu slovenskih podjetnikov ocenjujemo, da so taka podjetja izzvala krizo na zmagovit način. Zato je treba tako podjetniško miselnost identificirati in predstaviti javnosti.«

image_alt
Anestezistka je respirator božala, saj da tako dobrega v bolnišnici niso imeli


Natečaj je namenjen vsem slovenskim podjetnikom in njihovim podjetjem, saj želi SBC promovirati podjetnike in podjetja, ki so se na krizo odzvali produktivno, konstruktivno in družbeno koristno. To pomeni, da so se odzvali hitro, da so prilagodili svoje poslovanje tako, da so razvili izdelke ali storitve, ki so lokalnemu okolju ali širši skupnosti pomagali spopasti se s posledicami koronakrize. Kot še pravi Goran Novković, so namreč prepričani, da je tudi pandemija – kot največja kriza sodobnega časa – za najboljše izziv. V SBC želijo ozavestiti najširšo javnost, da je slovenska podjetnost v krizi pomagala družbo kot celoto peljati naprej.
 

Izbrani bodo trije najboljši projekti


Na podlagi izpolnjenih prijav bo žirija izbrala tri najbolj reprezentativne izzivalce krize, ki bodo vključeni v akcijo za promocijo slovenske podjetnosti. Z akcijo ZA podjetno Slovenijo SBC – Klub slovenskih podjetnikov od leta 2019 ozavešča o koristih podjetnosti in podjetnega načina delovanja za celotno družbo, ne samo za ozko podjetniško okolje.

image_alt
»Več ko bo podjetnosti, bolje bomo živeli«


Žirijo sestavljajo trije predstavniki SBC – Kluba slovenskih podjetnikov: Goran Novković, izvršni direktor, Martin Jezeršek, član upravnega odbora SBC, in Jan Tomše ter predstavnika marketinških agencij Tamara Štader Pesjak, Taman Communications, in Peter Vidmar, Agencija 101.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine