Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Renaulution: proizvodnja bo manjša, cilj je več vrednosti

Sveža strategija Renaulta je več električnih avtomobilov, znižanje stroškov razvoja, manjša proizvodnja.
Prototip bodoče električne izvedbe nekdanjega modela renault 5 kot simbol nove usmeritve francoske znamke. FOTO: Renault
Prototip bodoče električne izvedbe nekdanjega modela renault 5 kot simbol nove usmeritve francoske znamke. FOTO: Renault
14. 1. 2021 | 13:34
14. 1. 2021 | 14:42
3:34

V nadaljevanju preberite:


Francoski avtomobilski proizvajalec Renault je predstavil nov strateški načrt, kjer se drugače od dosedanjih ciljev po količinah osredotočajo na ustvarjeno vrednost. Usmerjeni bodo na elektrifikacijo in manjše število izdelkov, predvidevajo tudi manjšo količino proizvodnje.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine