Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Prometni pritisk na Ljubljano bo čedalje hujši

Necelovito načrtovanje infrastrukture povzroča nova ozka grla.
Povečani prometni tokovi niso vključeni v načrte gradnje prometnih povezav v sami Ljubljani. FOTO: Blaž Samec
Povečani prometni tokovi niso vključeni v načrte gradnje prometnih povezav v sami Ljubljani. FOTO: Blaž Samec
6. 5. 2024 | 05:00
6. 5. 2024 | 07:31
8:38

V nadaljevanju preberite:

Slovenija izvaja kar nekaj velikih infrastrukturnih projektov in še več jih čaka na začetek, vendar so vse bolj opazne težave, ker se naložb v infrastrukturo ne lotevamo celovito. Slabo načrtovanje, povezano tudi z dolgimi birokratskimi postopki, povzroča čedalje večje zastoje in gospodarsko škodo. Nazoren primer je glavno mesto Ljubljana, ki se ji v štirih ali petih letih obeta prometni kolaps, ne samo cestnega, ampak tudi železniškega prometa.

Kaj vse se gradi in kako bo to vplivalo na promet v Sloveniji? Kje bodo nastali zastoji in zakaj? Kaj bi se moralo načrtovati, pa so dokumenti v predalih? Kaj pomeni celovito načrtovanje infrastrukture? Kakšno vlogo imajo načrti trajnostne mobilnosti in kakšno vlogo bi morali imeti?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine