Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Procter & Gamble cilja na mlade kupce z novimi prijemi

Presečišče: test prava intelektualne lastnine: ali je mogoče zaščititi kratice?
P &amp; G je začel z milom, danes je kozmetična multinacionalka.<br />
Foto Reuters
P &amp; G je začel z milom, danes je kozmetična multinacionalka.<br /> Foto Reuters
Andrej Kotar
1. 9. 2018 | 12:00
3:09
Ameriško podjetje, ki izdeluje čistila in kozmetične izdelke, bi rado pridobilo izključno pravico do uporabe po vsem svetu uveljavljenih kratic, kakršni sta LOL in NBD, ter tako prepričalo čim več mlajših kupcev, da bi začeli kupovati njegove izdelke.

Ameriško podjetje P&G (Procter & Gamble) sta v 19. stoletju v ameriški zvezni državi Ohio ustanovila William Procter in James Gamble, ki sta se sprva ukvarjala samo z izdelavo sveč in mila, vendar sta kmalu razširila svojo ponudbo in vanjo vključila več drugih izdelkov. P&G danes izdeluje predvsem čistila, osvežilce zraka in izdelke za osebno higieno, lani je imel 65,06 milijarde dolarjev prihodkov in 15,32 milijarde dolarjev dobička, zaposloval je približno 95.000 ljudi v 27 državah sveta.

V podjetju P&G se zavedajo, da bodo v prihodnjih letih mladi čedalje pomembnejši kupci njihovih izdelkov in da jih je zato treba privabiti z oglaševanjem, učinkovito prilagojenim njihovemu razmišljanju in potrebam. Po nekaterih statističnih raziskavah bodo namreč generacije, rojene okoli leta 2000, predvidoma do leta 2020 samo v ZDA porabile približno 1400 milijard dolarjev letno. To, da se morajo v podjetju čim bolj posvetiti mlajšim kupcem, poudarja tudi aktivistični vlagatelj Nelson Peltz, ki je postal član upravnega odbora P&G marca letos in že pred tem medijem večkrat pojasnjeval, da mladih kupcev ne pritegnejo izdelki, ki so podobni vsem drugim izdelkom na trgu, ampak jim je treba ponuditi nekaj, kar bo ustrezno prilagojeno njihovemu razmišljanju in izražanju čustev.

P&G je zato aprila letos pri ameriškem patentnem uradu vložil prijavo za podelitev patenta za uveljavljene kratice, ki jih uporabniki po vsem svetu uporabljajo pri pošiljanju kratkih telefonskih sporočil ali med sporazumevanjem po internetu. P&G bi rad pridobil izključno pravico do uporabe kratic, kot sta, denimo, LOL (Laughing Out Loud – glasen smeh) ali NBD (No Big Deal – nič posebnega), in jih uporabljal pri trženju svojih izdelkov. V podjetju očitno menijo, da bi lahko s slengovskimi izrazi in kraticami, ki jih v vsakdanjem življenju pogosto uporabljajo mlajši kupci, pritegnili takšne kupce in jih lažje prepričali, da bi se odločili za nakup izdelkov P&G.

Za zdaj še ni jasno, kdaj se bo ameriški patentni urad dokončno odločil o prijavi ter ali jo bo sprejel ali zavrnil. Tudi tekmeci podjetja P&G za zdaj še niso komentirali prijave in še vedno ne vedo, kako dolgo bodo še lahko brez omejitev uporabljali kratice, kakršna je WTF, ki jo je, mimogrede, P&G prav tako uvrstil na seznam kratic, za katere bi rad pridobil izključno pravico do uporabe.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine