Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Prehajamo v tretjo generacijo (poslovnega) interneta

Ob spremembah obnašanja potrošnikov in novih tehnologijah se zdi, da na vrata trka nova stopnja interneta.
Google velja za podjetje oziroma blagovno znamko, ki je ves čas v središču digitalnega razvoja.

FOTO: Ben Stansall/AFP
Google velja za podjetje oziroma blagovno znamko, ki je ves čas v središču digitalnega razvoja. FOTO: Ben Stansall/AFP
Matjaž Pogorevc,Triglav Skladi
30. 1. 2022 | 12:00
4:16

V nadaljevanju preberite:

V zadnjih desetih letih lahko opazimo spremembe v obnašanju uporabnikov na internetu. Povečuje se pomen zasebnosti in veliko se govori o decentralizaciji, umetna inteligenca je postala gonilo razvoja, računalništvo v oblaku se razširja kot epidemija, digitalni produkti postajajo vedno bolj priljubljeni, blockchain se uveljavlja in metaverse prodira v srca mladih generacij. V stopnji Web 3.0 se bodo karte premešale, tako kot so se ob prehodu na Web 2.0. Kako?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine