Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Polovica prodajalcev avtomobilov menjuje lastnika

Preoblikovanje prodajnih kanalov je globalni proces avtomobilske industrije, ki je zajel tudi Slovenijo.
Slovenija z razmeroma skromno kupno močjo seveda ni ključni trg proizvajalcev avtomobilov. Foto Reuters
Slovenija z razmeroma skromno kupno močjo seveda ni ključni trg proizvajalcev avtomobilov. Foto Reuters
28. 9. 2021 | 05:00
28. 9. 2021 | 15:40
5:14

V nadaljevanju preberite:


Približno polovica avtomobilskega trga v Sloveniji je ali pa še bo dobila novega distributerja oziroma glavnega prodajalca. Za majhen slovenski trg je konsolidacija pričakovana, podobno se že nekaj časa dogaja v nekaterih drugih panogah. Ponudba avtomobilov ne bo zaradi tega nič manj pestra. Je pa pričakovati racionalizacije prodajnih mest in prodajnih ugodnosti. Kdo obvladuje trgovino z avtomobili in kakšne spremembe se obetajo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Aktualne in poglobljene vsebine, ki vam pomagajo razumeti svet – za 14,99 EUR na mesec!
NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine