Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Polovica prodajalcev avtomobilov menjuje lastnika

Preoblikovanje prodajnih kanalov je globalni proces avtomobilske industrije, ki je zajel tudi Slovenijo.
Slovenija z razmeroma skromno kupno močjo seveda ni ključni trg proizvajalcev avtomobilov. Foto Reuters
Slovenija z razmeroma skromno kupno močjo seveda ni ključni trg proizvajalcev avtomobilov. Foto Reuters
28. 9. 2021 | 05:00
28. 9. 2021 | 15:40
5:14

V nadaljevanju preberite:


Približno polovica avtomobilskega trga v Sloveniji je ali pa še bo dobila novega distributerja oziroma glavnega prodajalca. Za majhen slovenski trg je konsolidacija pričakovana, podobno se že nekaj časa dogaja v nekaterih drugih panogah. Ponudba avtomobilov ne bo zaradi tega nič manj pestra. Je pa pričakovati racionalizacije prodajnih mest in prodajnih ugodnosti. Kdo obvladuje trgovino z avtomobili in kakšne spremembe se obetajo.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine