Ustrezen odziv na finančno krizo pred desetletjem je bil temelj za sedanje uspešno poslovanje Deutsche Post.
Galerija
Dostava paketev prinese Deutsche Post večino prihodka.<br />
FOTO: Ralph Orlowski/Reuters
Deutsche Post (DP) je vodilni logistični ponudnik v Evropi, med tremi največjimi mednarodnimi ponudniki ekspresne paketne dostave po svetu in največji svetovni ponudnik prevozov tovora po zraku in morju. V Nemčiji njihova osnovna poštna dejavnost beleži postopen upad, obenem pa regulativno okolje postaja vse bolj restriktivno – tako z njo ustvarja le še približno 16 odstotkov celotnih prihodkov.
Hitro dostavo paketov izvaja hčerinsko podjetje DHL, ki dosega skoraj 70 odstotkov celotnih prihodkov skupine DP. Razliko prihodkov dosega segment spletne trgovine in razvoza paketov. S pomočjo zadnjih dveh segmentov bodo več kot nadomestili padec v segmentu osnovne (tradicionalne) poštne dejavnosti ter zelo verjetno dosegali enomestno rast tudi v prihodnje.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji