Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Naložbe v trajnost in boj proti pandemiji

Pandemiji so v podjetju Mars Balkan laže kljubovali, ker delo od doma prakticirajo že najmanj desetletje.
Zaradi omejevanja socialnih stikov in ostajanja doma se je prodaja sladkarij zelo zmanjšala, hrane za domače ljubljence pa so prodali več. FOTO: Mars
Zaradi omejevanja socialnih stikov in ostajanja doma se je prodaja sladkarij zelo zmanjšala, hrane za domače ljubljence pa so prodali več. FOTO: Mars
25. 4. 2021 | 12:00
5:39

V nadaljevanju preberite:


Med pandemijo so se navade potrošnikov spremenile. Med drugim so znatno manj kupovali impulzivno, kar se je podjetju Mars Balkan poznalo pri prodaji žvečilnih gumijev in sladkarij, zrasla pa je prodaja osnovnih živil. Mars je tako prodal več riža, njegov novi regionalni direktor Predrag Milinčić pa opaža tudi, da smo Slovenci bolje skrbeli za svoje štirinožne prijatelje. V nadaljevanju preberite še, kako je pandemija vplivala na poslovanje vodilnega ponudnika žvečilnih gumijev in bonbonov na tem trgu in kaj si je zapisal v svoj načrt za trajnostni razvoj.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine