Pandemiji so v podjetju Mars Balkan laže kljubovali, ker delo od doma prakticirajo že najmanj desetletje.
Galerija
Zaradi omejevanja socialnih stikov in ostajanja doma se je prodaja sladkarij zelo zmanjšala, hrane za domače ljubljence pa so prodali več. FOTO: Mars
V nadaljevanju preberite:
Med pandemijo so se navade potrošnikov spremenile. Med drugim so znatno manj kupovali impulzivno, kar se je podjetju Mars Balkan poznalo pri prodaji žvečilnih gumijev in sladkarij, zrasla pa je prodaja osnovnih živil. Mars je tako prodal več riža, njegov novi regionalni direktor Predrag Milinčić pa opaža tudi, da smo Slovenci bolje skrbeli za svoje štirinožne prijatelje. V nadaljevanju preberite še, kako je pandemija vplivala na poslovanje vodilnega ponudnika žvečilnih gumijev in bonbonov na tem trgu in kaj si je zapisal v svoj načrt za trajnostni razvoj.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji