Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Najstniške muhe digitalne preobrazbe

Večina slovenskih podjetij se bolj slabo digitalno preobraža, kaj šele da bi se spreobrnila.
Čeprav se večina debat v podjetjih – in tudi sicer – glede digitalne preobrazbe vrti okoli tehnologije, ta ni najpomembnejša. FOTO: Žiga Intihar
Čeprav se večina debat v podjetjih – in tudi sicer – glede digitalne preobrazbe vrti okoli tehnologije, ta ni najpomembnejša. FOTO: Žiga Intihar
Miran Varga
6. 9. 2023 | 13:00
0:21

V nadaljevanju preberite:

Za večino slovenskih podjetij je digitalna preobrazba le beseda. O njej se predvsem pogovarjajo, pa še to ne prav resno. Podobno kot srednješolci o seksu. Zanima jih, teoretizirajo ter fantazirajo o tem in onem, praktične izkušnje ima le malokateri. Še tisti, ki se najbolj na glas hvalijo, imajo bore malo pokazati …

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine