Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Na mizi je podaljšanje veljavnosti bonov

Zaradi slabih epidemioloških razmer se veliko gostov odloča za prestavitev rezervacij.
Za žičničarji sta dve slabi sezoni. Foto Tomi Lombar
Za žičničarji sta dve slabi sezoni. Foto Tomi Lombar
5. 11. 2021 | 16:00
10. 11. 2021 | 11:03
2:36

Turistična združenja so ta teden ministrstvu za gospodarstvo tudi uradno poslala predlog za podaljšanje veljavnosti lanskih in letošnjih bonov do velike noči. Na ministrstvu za zdaj o tem ne razmišljajo, bo pa ta odločitev najbrž odvisna od nadaljnjih ukrepov države za obvladovanje epidemije koronavirusa.

image_alt
Veljavnost bonov bi podaljšali do aprila

Poročali smo že, da sta neporabljeni še tretjina lanskih bonov in več kot polovica letošnjih ali skupaj za okoli 200 milijonov evrov bonov, veljavnost obojih se bo iztekla konec tega leta. V Turistično gostinski zbornici Slovenije pojasnjujejo, da so skupaj z drugimi turističnimi organizacijami zato predlagali podaljšanje veljavnosti bonov do 15. aprila. To po eni strani utemeljujejo s slabimi epidemiološkimi razmerami, zaradi katerih se veliko gostov odloča za prestavitev rezervacij. Po drugi strani pa bi s podaljšanjem pomagali predvsem žičničarjem in zimskim gorskim središčem, ki imajo za sabo dve slabi sezoni. Žičničarji podaljšanje podpirajo.

Minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek je napovedal, da o podaljšanju veljavnosti bonov ne razmišljajo, a to bi se lahko spremenilo, če bi sledilo zapiranje dejavnosti, ko je bone mogoče porabiti.

Reševanje kadrovskih težav

Premajhna poraba bonov pa ni edina težava turistične in gostinske dejavnosti. Ta se namreč že nekaj časa spopada s pomanjkanjem kadra, epidemija pa je to še pospešila in vplivala tudi na slabši vpis na turistične in gostinske programe. Ministrstvo je zato ustanovilo delovno skupino za reševanje izzivov s področja kadrov v tej panogi, ki se je ta teden sestala prvič, njena naloga pa bo zastaviti ukrepe in aktivnosti za uspešnejše poslovanje slovenskega turizma.

»To je dejavnost, v kateri je kader ključ do uspeha turističnih podjetij in v kateri je poleg strokovne usposobljenosti zaposlenih še posebno pomemben medsebojni odnos. Ker je to zelo delovno aktivna panoga, v kateri se delovni čas ne razlikuje med delovnikom ter med prazniki in ob koncu tedna, je treba izboljšanju delovnih razmer in ustreznemu plačilu zaposlenih nameniti posebno pozornost,« je dejal državni sekretar Simon Zajec. Naslednja seja delovne skupine je predvidena za konec novembra. Na njej naj bi bili predstavljeni prvi predlogi za reševanje posameznih vprašanj.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine