Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Na krilih novih starih navad prehranjevanja

V času covida-19 ima podjetje 14-odstotno rast prodaje, v ZDA pa kar 40-odstotno.
Družba Tupperware se vse bolj usmerja v proizvodnjo do okolja prijaznih izdelkov. FOTO: Jure Eržen/delo
Družba Tupperware se vse bolj usmerja v proizvodnjo do okolja prijaznih izdelkov. FOTO: Jure Eržen/delo
31. 10. 2020 | 12:00
2:38
- Varnostna razdalja in omejevanje druženja sta voda na mlin podjetja, ki se v zadnjem času ni moglo pohvaliti z rastjo.
- Tupperwarejeva delnica je skoraj 200 odstotkov vrednejša, kot je bila pred letom dni.
- Podjetje od leta 2017 sodeluje tudi z Naso.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine