Neomejen dostop | že od 9,99€
Pogovarjali smo se z Bredo Pečovnik, direktorico kongresno-komercialnega programa v Cankarjevem domu (CD).
Načrte za tekoče leto smo morali uresničiti že dve leti prej, zdaj bi bilo že zelo prepozno o tem razmišljati. Letos razmišljamo in načrtujemo za prihodnja tri leta. CD bodo letos zaznamovali kongresi, sprejmemo lahko do 1500 gostov z mednarodno udeležbo. Pri vsebinskem in finančnem programiranju so pomembne tudi druge prireditve, ki so vezane na domači in tuji trg: od sejmov do proslav, praznovanj, jubilejev, izobraževanj, okroglih miz, koncertov in drugih prireditev. Vsi ti dogodki pripomorejo k uresničevanju postavljenih ciljev. Kot vemo, ni vsako leto kongresno leto; na tem področju velja zakon cikličnega delovanja. Priložnosti za delovanje kongresne dejavnosti oziroma pridobivanje kongresov vidimo doma in zunaj države predvsem prek strokovnih združenj ter slovenskih ambasadorjev znanosti v njih. Menimo, da se moramo usmeriti predvsem na tuje trge, na celoten evropski in svetovni trg.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji