Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Kako dobro (res) poznate stranke?

Gradnja zaupanja strank je izjemnega pomena, zato upravljanje odnosov z njimi ne sme biti prepuščeno naključjem.
V praksi vsi zaposleni vendarle niso superjunaki, ki bi si lahko zapomnili prav vse, kar je povezano s stranko. FOTO: Mavric Pivk
V praksi vsi zaposleni vendarle niso superjunaki, ki bi si lahko zapomnili prav vse, kar je povezano s stranko. FOTO: Mavric Pivk
Miran Varga
4. 4. 2022 | 12:00
6:46

V nadaljevanju preberite:

Da bi si prislužila stranko za vse življenje, morajo podjetja storiti vse in še več. Picerija nas razvaja, toda ponudnik hitre prehrane je tisti, ki nas sredi noči lahko reši lakote. Samo pomislite, kako na stranko vpliva natakar, ki se nauči znakovnega jezika (da lahko postreže gluho stranko). Ali pa prodajalec čevljev, ki naredi vse, da bodo prek spleta naročeni čevlji prispeli pravočasno (na primer na poroko). Poudarek sodobnega poslovanja je predvsem na izgradnji močnih odnosov s strankami.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine