Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Novice

Infrastruktura vse večja ovira podnebnega prehoda EU

Medtem ko je v EU prodaja električnih avtomobilov lani upadla, v naftno bogati Norveški nihče več noče vozila z motorjem na notranje zgorevanje.
Prva ovira Slovenije je že kupna moč prebivalcev. Zaradi te je večji delež avtomobilov v nižjih razredih, kjer pa cenovna konkurenčnost še ni vzpostavljena. Foto Roman Šipić
Prva ovira Slovenije je že kupna moč prebivalcev. Zaradi te je večji delež avtomobilov v nižjih razredih, kjer pa cenovna konkurenčnost še ni vzpostavljena. Foto Roman Šipić
7. 1. 2025 | 05:00
8:34

V nadaljevanju preberite:

Štiri evropske države, ki niso članice EU, so pri prodaji električnih avtomobilov uspešnejše od večine članic, tudi od avtomobilskih velesil Nemčije, Francije in Italije. Ob lanskem zastoju rasti prodaje električnih avtomobilov v EU se zato postavlja logično vprašanje, ali je EU podnebni prehod zastavila pravilno.

Primerjava z Norveško, kjer je v voznem parku že več kot četrtina električnih vozil, v prodaji pa delež znaša že 90 odstotkov, pokaže, da vse večja težava EU postaja pomanjkljiva infrastruktura.

Kako je uspelo Norveški prepričati voznike v nakup električnih vozil?

Koliko cenejša je vožnja z električnimi vozili?

Kaj bo morala narediti EU, da se podnebni prehod pospeši? Kje je Slovenija?

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine