![Visoke cene, visoke obresti in draginja umirjajo zasebno povpraševanje, pri Focusu govorijo o tako imenovanem havana učinku, kar so v Nemčiji še pred sprejetjem prepovedi EU za motorje z notranjim zgorevanjem napovedovali politični nasprotniki te poteze. FOTO: Alexandre Meneghini/Reuters](https://www.delo.si/media/images/20230728/1491317.width-660.jpg?rev=1)
Galerija
Neomejen dostop | že od 9,99€
Nemški avtomobilski proizvajalci še naprej poslujejo z dobičkom, a jim prehod v električno mobilnost povzroča veliko več sivih las, kot so pričakovali. Vse skupaj se po eni strani zapleta zaradi vse večje draginje in dragih posojil, na Kitajskem, ki je njihov najpomembnejši tuji trg, pa jih vse bolj napada tamkajšnja konkurenca. Nemci odlašajo z nakupom novih električnih vozil, kar pomeni, da se nemški vozni park stara oziroma nekoliko v prispodobi havanizira.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Berite Delo 3 mesece za ceno enega.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji