Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Gorenje vzpostavilo redno linijo z luko v Trstu

Družba Hisense Europe v Velenju gradi nov kontejnerski terminal.
Gorenje bo prek italijanske luke izvažalo svoje izdelke. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
Gorenje bo prek italijanske luke izvažalo svoje izdelke. FOTO: Jože Suhadolnik/Delo
10. 11. 2022 | 09:45
10. 11. 2022 | 11:02
2:49

Po uspešnih testnih transportih, ki so jih opravili junija letos, je Hisense Gorenje sredi oktobra skupaj s prevoznikom Cosco vzpostavil redno železniško linijo Trst–Velenje, po kateri posebni kontejnerski vlak že dovaža surovine in komponente za proizvodnjo v Velenju, ki na Coscovih ladjah prispejo v tržaško luko, so sporočili iz Hisense Europe.

image_alt
Kitajski velikan Cosco slovenskim logistom odščipnil del posla

Kot pojasnjujejo, v povezavi s tem v velenjskem industrijskem parku že gradijo tudi nov kontejnerski terminal, ki je pogoj za načrtovano povečanje zmogljivosti kontejnerskih prevozov. »Strateška partnerja Cosco in Hisense bosta to obliko sodelovanja v logistiki poskušala še nadgraditi v obojestransko korist in v prihodnje še povečati zmogljivosti kontejnerskega vlaka do Velenja, ki od sredine oktobra redno vozi enkrat na teden in iz tržaške luke neposredno v naš velenjski industrijski park pripelje po 32 kontejnerjev materiala. Za to že gradimo večji kontejnerski terminal znotraj velenjske industrijske lokacije Hisense Europe, ki bo predvidoma dokončan še letos in obsega 6000 kvadratnih metrov ter bo lahko sprejel do 250 kontejnerjev, skupaj z obstoječim terminalom pa 350,« so dodali.

Prevoz končnih izdelkov

V proizvajalcu bele tehnike in hišnih aparatov napovedujejo, da bo v prihodnje Hisensov vlak iz Velenja v Trst prevažal tudi končne izdelke, ki jih bodo nato na Coscovih ladjah odpremili po svetu: »Kompozicija od Trsta do Velenja potuje približno 12 ur, kontejnerski oceansko-železniški intermodalni promet pa je manj odvisen od človeških virov, ima velik obseg prometa in je bolj zelen in nizkoogljičen.«

China Cosco Shipping Group je eden največjih ladijskih prevoznikov na svetu, s floto več kot 1400 plovil in skupno zmogljivostjo več kot 112 milijonov ton. Od tega kontejnerska flota obsega 507 ladij z zmogljivostjo 3,04 milijona kontejnerjev.

Dobave za Hisense Europe sicer še vedno večinoma potekajo prek Luke Koper. V velenjski skupini, ki je v kitajski lasti, težko pričakujejo tudi hitro cesto proti Koroški, ki naj bi potekala tik za njihovo tovarno, kar jkim bo močno olajšalo logistiko.

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine