Ob boljših epidemioloških razmerah v tretjem četrtletju zrasla tudi prodaja.
Galerija
Novi predsednik uprave Cinkarne Celje Aleš Skok, se zaradi epidemije sooča z velikimi nihanjem naročil. FOTO: Arhiv podjetja
Cinkarna Celje je v prvih devetih mesecih ustvarila 13,77 milijona evrov čistega dobička, kar je 13 odstotkov manj, kot je družba prikazala v istem času lani.
Dobiček iz poslovanja se je zmanjšal za devet odstotkov in znaša 25,3 milijona evrov.
Ob tem je sicer treba opozoriti, da je celjski proizvajalec pigmenta z letošnjim letom spremenil način vrednotenja zalog, kar je nekoliko polepšalo čisti dobiček in dobiček iz poslovanja. Ob uporabi enakih pravil v obeh letih se je čisti dobiček zmanjšal za 27 odstotkov, dobiček iz poslovanja pa je 26 odstotkov nižji kot v istem obdobju lani.
Prihodki od prodaje so v prvih devetih mesecih dosegli 130 milijonov evrov, kar je tri odstotke manj kot v istem lanskem obdobju.
Za Cinkarno je precej burno obdobje. V družbi ocenjujejo, da je padec prodaje v kontekstu razmer minimalen: »Na minimiziranje vpliva epidemije na poslovanje je pozitivno vplivala odsotnost kitajskih proizvajalcev na evropskem trgu v začetku leta, kar se je odrazilo v višjem povpraševanju po našem nosilnem proizvodu v prvem četrtletju. Poglabljanje epidemije proti koncu marca pa je sprožilo proces kopičenja zalog pigmenta pri kupcih ob koncu prvega kvartala. Manjša proizvodnja in povečane zaloge pri kupcih so vplivale na padec naše prodaje v drugem kvartalu v primerjavi z drugim kvartalom lanskega leta. Prodaja v tretjem četrtletju v primerjavi z drugim četrtletjem se je izboljšala zaradi boljše epidemiološke slike,« komentirajo poslovanje v proizvajalcu pigmenta titanovega dioksida.
V Cinkarni še pravijo, da trenutno poslujejo nemoteno. Ocenjujejo, da je letošnji cilj dobička še dosegljiv, če se zaradi epidemije ne bodo izrazito poslabšale razmere na trgih.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji