Neomejen dostop | že od 9,99€
Po letih rasti je na trgu viličarjev zavladalo zatišje. Naročila novih naprav so približno na ravni lanskega leta ali nekoliko nižja, pravijo naši sogovornik. Hkrati opozarjajo, da naročila ne pomenijo vedno tudi realizacije posla.
Številni kupci so se znašli v zaostrenih poslovnih razmerah, tako da z veliko previdnosti izvajajo tudi projekte v nadgradnjo logistične funkcije. Dodaten pritisk na zastopnike uveljavljenih blagovnih znamk evropskih, ameriških in japonskih proizvajalcev pa pomeni tudi konkurenca iz Kitajske, ki svoj tržni delež povečuje.
Za oceno razmer na trgu smo prosili Aleša Hrovata, direktorja programa transportna mehanizacija v podjetju Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Davorja Vrečka, direktorja podjetja Linde Viličar, in Miho Bogataja, direktorja prodaje v slovenski podružnici nemške družbe Jungheinrich.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji