Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Novice

Ambasadorji za promocijo slovenskega gospodarstva

Javna agencija Spirit je izbrala 19 podjetij in organizacij, ki izkazujejo ključne konkurenčne prednosti: zeleno, ustvarjalno, pametno.
Tudi Nordijski center Planica (na sliki vetrovnik) je bil izbran za ambasadorja nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva. FOTO: Matej Družnik/Delo
Tudi Nordijski center Planica (na sliki vetrovnik) je bil izbran za ambasadorja nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva. FOTO: Matej Družnik/Delo
28. 4. 2020 | 14:06
28. 4. 2020 | 14:31
2:38
Ljubljana - V družino ambasadorjev nacionalne kampanje za promocijo slovenskega gospodarstva, ki jo javna agencija Spirit Slovenija vodi pod sloganom »I FEEL SLOVENIA. Green. Creative. Smart.«, je bilo izbranih 19 slovenskih podjetij in organizacij. Ambasadorji in njihove prebojne rešitve, ki izkazujejo ključne konkurenčne prednosti slovenskega gospodarstva: zeleno, ustvarjalno, pametno, bodo aktivno vključeni v promocijske aktivnosti slovenskega investicijskega in poslovnega okolja.

Novi ambasadorji so Akrapovič, Alpina, AquafilSLO, Ekoart hiše, Elan, Equa, Hooray Studios, Ljubljanske mlekarne, Lotrič meroslovje, Luka Koper, Lumar IG, Mywater, Nordijski center Planica, Panorganix, Paradajz, Pipistrel, Plastika Skaza, Swarco Lea in SETCCE.



Kot navajajo v Spiritu, bodo ambasadorji nacionalne kampanje s svojimi trajnostnimi, inovativnimi in pametnimi rešitvami bistveno pripomogli k večji prepoznavnosti Slovenije kot tehnološko razvite, ustvarjalno naravnane in zelene države, h gradnji njene pozitivne podobe ter promociji stabilnega in naprednega poslovnega okolja. Omenjena podjetja so bila izbrana na podlagi januarskega javnega poziva. Jeseni naj bi se jim v sklopu drugega javnega poziva pridružilo še do 20 slovenskih podjetij.



Spirit Slovenija si nenehno prizadeva k spodbujanju konkurenčnost​i slovenskih podjetij v mednarodnem okolju, pravi direktorica Spirita Ajda Cuderman. »Preko sporočil in aktivnosti širše digitalne marketinške kampanje bomo pozicionirali slovensko gospodarstvo na strateških izvoznih in investicijskih trgih kot zaupanja vredno in zanesljivo poslovno okolje. Sporočila bomo podkrepili s predstavitvami predstavnikov zelenega, ustvarjalnega in pametnega gospodarstva ter njihovih prebojnih rešitev. Obetamo si, da bo skupna promocija pripomogla k širšemu dosegu in še večjemu zaupanju v slovensko gospodarstvo,« je šedejala Ajda Cuderman.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine