Neomejen dostop | že od 9,99€
V Sloveniji je SŽ – Tovorni promet vodilni železniški prevoznik in eden največjih slovenskih logistov. Kljub številnim poslovnim izzivom v zadnjih letih se je uveljavil kot eden vodilnih regionalnih prevoznikov z močno prisotnostjo na ključnih mednarodnih trgih. Strankam lahko zagotavlja kakovostne in cenovno konkurenčne storitve tako v Sloveniji kot v Evropi. Prevoze v Sloveniji, Avstriji in na Hrvaškem opravljajo z lastno vleko, na drugih trgih pa sodelujejo z dolgoletnimi partnerskimi prevozniki.
Kupci SŽ – Tovornega prometa lahko izbirajo med širokim naborom celovitih transportno-logističnih produktov, od standardnih železniških storitev za različne skupine tovora do kombiniranega transporta, ki združuje železnico in cesto, vključno z dostavo končnim prejemnikom. SŽ – Tovorni promet je del skupine Slovenske železnice (SŽ). V sodelovanju s sestrskim podjetjem Fersped lahko ponudijo tudi carinjenje, špediterske storitve, čezmorske prevoze in cestne prevoze. S podjetjem SŽ – Vleka in tehnika lahko nudijo vzdrževanje in popravilo vagonov, podjetje SŽ ŽIP pa poskrbi za varnost tovora.
Hrvaška je za SŽ – Tovorni promet eden najpomembnejših trgov, kar dokazujejo z ustanovitvijo Podružnice Reka in pridobitvijo varnostnega spričevala, ki jim omogoča samostojne vožnje na hrvaškem omrežju. Eden njihovih ključnih dolgoletnih poslovnih partnerjev v regiji je podjetje HŽ Cargo. SŽ – Tovorni promet s svojimi produkti v klasičnem in kombiniranem prometu v sodelovanju s partnerskimi prevozniki povezuje regionalne trge. Tudi v prihodnje bodo širili nabor svojih celovitih storitev v regiji ter dokazovali, da so zanesljiv, lojalen in konkurenčen regionalni operater, ki potrebe svojih kupcev vedno postavlja na prvo mesto.
Z novimi 52 garniturami so veliko pridobili potniki, zaposleni in tudi okolje. Javni železniški promet se je s tem moderniziral in privabil številne nove potnike. Naročenih pa je že 20 dodatnih potniških garnitur, ki jih pričakujejo v letih 2025 in 2026. S tovrstnimi investicijami veliko prispevajo k trajnostnemu razvoju transportnega sektorja. Leta 2022 so v primerjavi z letom prej ogljični odtis v potniškem prometu znižali za približno četrtino, s 33 na samo 25 gCO2e/PKM.
Da bi izboljšali železniško infrastrukturo in javni promet v Sloveniji izvajajo več ključnih projektov. Gradbeno podjetje SŽ ŽGP s svojim znanjem, izkušnjami, mehanizacijo in zaposlenimi sodeluje in ima pomembno vlogo v vseh ključnih projektih. Eden največjih projektov je gradnja drugega tira med Divačo in Koprom, ki bo končana do leta 2026. V zaključni fazi je nadgradnja dvotirne proge med Ljubljano in Borovnico, enotirne povezave med Mariborom in Šentiljem, vozlišča Pragersko ter postaje Domžale. Na odseku med Ljubljano in Mariborom se izvajajo nadgradnje posameznih postaj, da bi povečali varnost potnikov. Že letos pa se bodo začela dela za ureditev celotnega železniškega vozlišča na območju Ljubljane.
Skupina Slovenske železnice je leta 2022 ustvarila 613,3 milijona evrov poslovnih prihodkov in dobiček v višini 35,4 milijona evrov, kar je skoraj 21 odstotkov več kot leto prej. Prepeljanih je bilo 14,9 milijona potnikov, kar je 26 odstotkov več kot leta 2021 ter 3,3 odstotka več tovora. Letos pričakujejo nadaljnjo rast v vseh segmentih.
Naročnik oglasne vsebine je podjetje Slovenske železnice