Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Next

Anita Letica: Trg v naši panogi močno narekujejo evropski predpisi

Na Hrvaškem in v Sloveniji so razlike v kupni moči in preferencah potrošnikov. Po zadnjih podatkih Eurostata se je v obeh državah življenjski standard izboljšal, pravi predsednica uprave Philip Morris Zagreb.
Glede na to, da je Hrvaška članica schengenskega območja in evroobmočja, lahko poudarim, da vidimo prednosti, ki jih ti članstvi prinašata za globalno podjetje, kot je PMI. FOTO: Tatjana Bukvić
Glede na to, da je Hrvaška članica schengenskega območja in evroobmočja, lahko poudarim, da vidimo prednosti, ki jih ti članstvi prinašata za globalno podjetje, kot je PMI. FOTO: Tatjana Bukvić
Gordana Galović Dupan, Jutarnji list
28. 10. 2024 | 10:00
28. 10. 2024 | 10:32
25:13

V nadaljevanju preberite.

Philip Morris International je eno največjih svetovnih podjetij, ki je lani ustvarilo več kot 35 milijard dolarjev prihodkov. Hkrati je eden največjih igralcev v industriji, ki je v zadnjih letih doživela veliko preobrazbo v smeri izdelkov, ki jih sama predstavlja kot manj škodljive. Prek lokalnih podružnic je PMI na slovenskem trgu dejaven od leta 1991, na Hrvaškem pa od leta 2005.

V globalni preobrazbi tobačne industrije, v kateri prodaja klasičnih cigaret upada, izdelki nove generacije pa postajajo vse bolj priljubljeni, še vedno govorimo o velikih podjetjih, ki rastejo. Philip Morris na Hrvaškem in v Sloveniji ustvari skoraj 600 milijonov evrov prihodkov na leto in njegovo poslovanje nenehno raste. Očitno vam gre preobrazba dobro od rok.

Philip Morris International (PMI) že desetletje vodi preoblikovanje celotne industrije v smer prihodnosti brez tobačnega dima. Letos praznujemo deseto obletnico začetka prodaje naše naprave za segrevanje tobaka, ki je prva na svetu v tej kategoriji. Na hrvaškem trgu je na voljo že šesto leto, na slovenskem pa sedem let.

Disrupcija, ki smo jo povzročili z inovacijami in naložbami, namenjenimi za razvoj novih tobačnih in nikotinskih izdelkov kot manj škodljivih alternativ cigaretam, daje vidne rezultate in pozitivno vpliva na naše poslovanje. V državah, kjer smo predstavili naše inovativne izdelke, s Hrvaško in Slovenijo vred, opažamo, da potrošniki iščejo boljše alternative kajenju cigaret in se odločajo za naše izdelke. To nam pove, da smo na pravi poti.

Cilj družbe Philip Morris je jasen: želimo, da cigarete postanejo preteklost. Vendar tega ne moremo doseči sami. Za popolno uresničitev naše vizije prihodnosti brez tobačnega dima potrebujemo podporo vseh ključnih deležnikov, zlasti pa sodoben regulativni okvir, ki spodbuja inovacije in priznava pomembno vlogo, ki jo lahko imajo novi izdelki pri reševanju problematike kajenja.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine