Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija  |   Like

Hrvaška gospodarska zbornica predstavlja: 10 turističnih trendov za leto 2024

Preverite, kateri turistični trendi bodo zaznamovali letošnje leto.
FOTO: Getty Images/iStockphoto
FOTO: Getty Images/iStockphoto
19. 2. 2024 | 13:51
29. 2. 2024 | 12:35
3:26

#1 UI pri načrtovanju potovanj

Umetna inteligenca ima vedno večjo vlogo pri prilagajanju načrtov glede na podatke o aktivnostih potnikov: pretekla potovanja, izbor hotela ... Agenti bodo vedno bolj uporabljali UI za ustvarjanje personaliziranih ponudb.

#2 Pristna potovanja

Potniki vedno bolj iščejo nenavadne destinacije, da bi doživeli njihovo pristnost, in to se zdi še posebej pomembno za milenijce.

#3 »Bleisure«

Zanimanje za tako imenovani »bleisure« (angl. business + leisure) se je po raziskavi Booking.com leta 2023 povečalo za skoraj 10 odstotkov. Hoteli se prilagajajo z ureditvijo večnamenskih prostorov.

#4 Ekološka zavest

Spletno iskanje pojma »trajnostno potovanje« se je povečalo za 226 odstotkov v zadnjih petih letih. Zato se hoteli in agencije osredotočajo na zelene pobude in ponujajo pakete za ekološki turizem.

#5 Kampiranje in glamping

FOTO: Getty Images
FOTO: Getty Images
Poročilo o zdravju na delovnem mestu kaže, da je raven stresa v letih 2022 in 2023 narasla za 13 odstotkov. Turisti vedno bolj iščejo načine, kako se povezati z naravo za svoje duševno zdravje. Pri nas število kampov narašča, razvija pa se tudi turizem na kmetijah.

#6 Izboljšanje stanja duha in telesa

Svetovni trg zdravstvenega turizma naj bi do leta 2027 rasel po 14- odstotni letni stopnji. Pri razvoju ponudbe v tem segmentu pomaga Zveza zdravstvenega turizma HGZ.

#7 Potovanje zaradi ljudi

Gostoljubje je eden od petih dejavnikov, ki vplivajo na vračanje gostov. Turisti dajejo prednost človeškemu pristopu in osebnemu odnosu z gostitelji.

#8 Premium doživetje

Povpraševanje po vrhunskih storitvah v turizmu narašča. Gostje so pripravljeni seči globlje v žep za kakovostno in personalizirano vsebino. HGZ zato ustanavlja Združenje premium turizma, ki bo podpora pri prehodu v premium turizem.

#9 Vinska in gastronomska potovanja

Nedavni podatki Global Food Tourism kažejo, da 80 odstotkov potnikov preveri hrano in pijačo na lokaciji pred potovanjem. Zato je ponudba festivalov hrane, kulinaričnih izletov in kuharskih tečajev v porastu.

#10 Zzz turizem

Želja po digitalnem »odklopu« spodbuja vse večje zanimanje za spalni turizem; 75 odstotkov popotnikov navaja, da ne spijo priporočenih 7–8 ur na noč, zato postaja vse bolj priljubljen počitniški turizem, ki omogoča kakovosten spanec.


Naročnik oglasne vsebine je Hrvaška gospodarska zbornica

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine