Neomejen dostop | že od 9,99€
Umetna inteligenca ima vedno večjo vlogo pri prilagajanju načrtov glede na podatke o aktivnostih potnikov: pretekla potovanja, izbor hotela ... Agenti bodo vedno bolj uporabljali UI za ustvarjanje personaliziranih ponudb.
Potniki vedno bolj iščejo nenavadne destinacije, da bi doživeli njihovo pristnost, in to se zdi še posebej pomembno za milenijce.
Zanimanje za tako imenovani »bleisure« (angl. business + leisure) se je po raziskavi Booking.com leta 2023 povečalo za skoraj 10 odstotkov. Hoteli se prilagajajo z ureditvijo večnamenskih prostorov.
Spletno iskanje pojma »trajnostno potovanje« se je povečalo za 226 odstotkov v zadnjih petih letih. Zato se hoteli in agencije osredotočajo na zelene pobude in ponujajo pakete za ekološki turizem.
Svetovni trg zdravstvenega turizma naj bi do leta 2027 rasel po 14- odstotni letni stopnji. Pri razvoju ponudbe v tem segmentu pomaga Zveza zdravstvenega turizma HGZ.
Gostoljubje je eden od petih dejavnikov, ki vplivajo na vračanje gostov. Turisti dajejo prednost človeškemu pristopu in osebnemu odnosu z gostitelji.
Povpraševanje po vrhunskih storitvah v turizmu narašča. Gostje so pripravljeni seči globlje v žep za kakovostno in personalizirano vsebino. HGZ zato ustanavlja Združenje premium turizma, ki bo podpora pri prehodu v premium turizem.
Nedavni podatki Global Food Tourism kažejo, da 80 odstotkov potnikov preveri hrano in pijačo na lokaciji pred potovanjem. Zato je ponudba festivalov hrane, kulinaričnih izletov in kuharskih tečajev v porastu.
Želja po digitalnem »odklopu« spodbuja vse večje zanimanje za spalni turizem; 75 odstotkov popotnikov navaja, da ne spijo priporočenih 7–8 ur na noč, zato postaja vse bolj priljubljen počitniški turizem, ki omogoča kakovosten spanec.
Naročnik oglasne vsebine je Hrvaška gospodarska zbornica