Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Predstavitvena informacija

Podjetje so ljudje, zato jim prisluhnimo.

Dober delodajalec zna prisluhniti svojim sodelavcem in jim po najboljših močeh omogočiti razmere za zadovoljstvo na delovnem mestu.
Daša Režonja Jovović, vodja oddelka HR in Nina Robida, sodelavka v oddelku HR: »Imava veliko možnosti za izobraževanje in napredovanje.« FOTO: HOFER
Daša Režonja Jovović, vodja oddelka HR in Nina Robida, sodelavka v oddelku HR: »Imava veliko možnosti za izobraževanje in napredovanje.« FOTO: HOFER
6. 11. 2019 | 11:00
7. 11. 2019 | 08:22
1:59
Zaposleni so srce podjetja, zato je s sodelavci podobno kot z družinskimi člani. Pogovor gradi zaupanje, zaupanje gradi odnos. Včasih je dovolj že prijazna beseda ali usmeritev. A pred tem je treba poskrbeti za temelje zadovoljstva, kot so možnost izobraževanj, daljšega dopusta (t. i. Sabbatical) in takojšnja zaposlitev za nedoločen čas.

V podjetju HOFER redno izvajajo raziskavo zadovoljstva. Zadnja je na primer pokazala, da se 81 % sodelavcev v podjetju HOFER močno strinja, da podjetje ponuja ustrezna izobraževanja in usposabljanja za uspešno opravljanje njihovega dela. 



Zaposleni povedo svoje iskreno mnenje, ko zaupajo delodajalcu 
»Redno izvajamo interno raziskavo o zadovoljstvu med našimi sodelavci. Poleg tega se na osebni ravni vsakodnevno odvijajo tako imenovani mehki pogovori z nadrejenimi, h katerim spodbujamo vse sodelavce,« pove Petra Štrukelj, vodja HR v podjetju HOFER.

A delodajalec mora najprej poskrbeti za trdne temelje in zadovoljstvo svojih delavcev na delovnem mestu. V primeru podjetja HOFER so to tudi takojšnja zaposlitev za nedoločen čas, nadpovprečno plačilo v trgovinski panogi in številne možnosti za napredovanje znotraj podjetja, tudi v tujini.

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine