Medijska hiša Delo v okviru Delovega poslovnega centra letos nadaljuje s poslovno kampanjo na temo mobilnosti, ki bo potekala pod nazivom
City as a Lab: Mobilnost 2021 – Vizija urbane prihodnosti. Poslovno kampanjo bomo zaokrožili z dvodnevno spletno mednarodno konferenco, ki jo skupaj organizirata medijska hiša Delo in AV Living Lab, 8. in 9. junija.
V okviru konference, na kateri se bodo zvrstili številni mednarodni govorci, bo prvi dan namenjen najnovejšim trendom na področju pametnih mest, logistike in pametnih tovarn ter digitalnih avtomobilov, drugi dan pa mobilnosti kot storitvi ter e-mobilnosti. Do konference bomo v sklopu poslovne kampanje vsak petek od danes pa do začetka junija v časopisu
Delo in na njegovi spletni platformi
delo.si predstavljali nosilne teme.
Mobilnost je preplet različnih industrij, ki ustvarjajo nove poslovne modele za uporabo inovativnih uporabniških rešitev. Razvoj informacijsko-komunikacijske tehnologije je omogočil, da imamo danes na izbiro veliko oblik potovanja, in sicer v obliki mobilnosti kot storitve. Poleg tega je pripomogel tudi k izboljševanju kakovosti življenja v mestih. Digitalizacija je namreč močno vpeta tudi v strategije razvoja mest, saj ponuja rešitve na področju transporta, energetike, okolja, varnosti in družbe.
Pametna mesta in skupnosti med drugim upravljajo promet in infrastrukturo, kamor spadajo tudi energetsko in vodovodno omrežje, upravljanje odpadkov, javne razsvetljave in podobno.
Trajnostna mobilnost
Pametna mesta hočejo zagotoviti čim boljši javni in zasebni prevoz. Ministrstvo za infrastrukturo je tako v javno obravnavo dalo zakon o celostnem prometnem načrtovanju, na podlagi katerega naj bi v Sloveniji vzpostavili okvir za uresničevanje prometne politike, ki bo v skladu s cilji trajnostnega razvoja, gospodarske blaginje, socialne kohezije in varstva okolja.
Dejstvo je, da se avtomobilska industrija srečuje s številnimi izzivi, kot so razvoj avtonomne vožnje, povezanih in pametnih vozil, elektrifikacija ter spreminjanje modela uporabe vozil iz lastniškega v najemnega. Prehod v elektrifikacijo poteka v polni meri, zato naj bi najverjetneje tržni delež baterijskega pogona v Evropi rasel do leta 2030. Zaradi tega se spreminja tudi trg polnilniške infrastrukture, ki obenem vpliva na uporabniško izkušnjo lastništva električnih vozil. Ker je velik izziv za vse tudi energetski prehod v nizkoogljično družbo, se nenehno iščejo rešitve na tem področju. Tako, na primer, velik del Petrolovih polnilnic že danes poganja čista energija iz obnovljivih virov.
Komentarji