Neomejen dostop | že od 9,99€
Eden največjih izzivov v uresničevanju zaveze o elektrificirani mobilnosti je ustrezna in dovolj razširjena infrastrukturna mreža električnih polnilnic, ki bi zagotovila udobje vožnje, kot ga poznamo danes. In če želimo uresničiti uredbo Evropske unije, ki od leta 2035 predvideva prepoved prodaje novih vozil z motorjem z notranjim zgorevanjem, izjema bodo le vozila, ki jih bodo poganjala sintetična goriva, moramo povečati število polnilnic.
Hiter in učinkovit razvoj električne infrastrukture je zato osnova, ki bo omogočila zavezo do leta 2035. Ta pospešek se na trgu že pozna – po podatkih Mednarodne agencije za energijo (IEA) je število polnilnic po svetu lani naraslo za 40 odstotkov. A pot je še dolga, saj bo do leta 2035 treba povečati njihovo število kar šestkratno, če bomo želeli doseči cilje na področju električne mobilnosti. Kako daleč v uresničevanju teh skupnih evropskih ciljev je Slovenija? Kako razvita je mreža polnilnic pri nas?
V Sloveniji smo v zadnjih letih doživeli napredek tudi na tem področju. Da bi voznikom olajšali odločitev za nakup električnih avtomobilov, so v Telekomu Slovenije razvili poseben koncept pametnega polnilnega omrežja. V sodelovanju s partnerji, kot sta skupina Iskraemeco in e-mobilnostna divizija GL Charge, je Telekom Slovenije razvil celovito rešitev pametnega polnilnega omrežja za podjetja, ki želijo elektrificirati svoj vozni park. Gre za edinstveno rešitev na ključ, ki je celovita, modularna in lahko vključuje vse od načrtovanja, namestitve in vzdrževanja polnilnic do napredne programske opreme za upravljanje in optimizacijo porabe energije.
Kristijan Melinc, vodja Digitalne infrastrukture v Telekomu Slovenije, pojasnjuje, da ta rešitev omogoča podjetjem lažjo elektrifikacijo voznega parka, nadzor nad polnilno infrastrukturo in optimizacijo porabe električne energije. »Gre primarno za AC segment e-polnilnic za dalj časa parkirana vozila, kar omogoča optimalno moč polnjenja in izkoristek priklopne moči za čim več hkratnih uporabnikov e-polnilnic. Rešitev, ki smo jo ponudili na trgu, podjetja pa jo bodo lahko kupila ali najela, je nadaljnji korak k digitalizaciji družbe in ustvarjanju zelene brezogljične družbe.« In to je nedvomno nov in še odločnejši korak k elektrifikaciji mobilnosti v Sloveniji.
Z rešitvijo pametnega polnilnega omrežja bo vaše upravljanje e-polnilnic enostavno in učinkovito. Rešitev je zasnovana tako, da je polnjenje posameznih e-polnilnic pregledno in enostavno, poraba električne energije optimizirana, učinkovitost polnjenja povečana, obremenitev električnega omrežja zmanjšana in uporabniška izkušnja boljša.
Storitev pametnega polnilnega omrežja je oblikovana kot rešitev na ključ in vključuje:
Na voljo je tudi:
Glavne prednosti:
Pametno polnilno omrežje Telekoma Slovenije je prilagojeno različnim potrebam podjetij. Lahko se uporablja za polnjenje službenih vozil, vozil zaposlenih ali celo vozil strank. Prav tako je namenjeno občinam, ki želijo svojim občanom zagotoviti možnost polnjenja e-vozil in s tem spodbujati zeleni prehod.
Pametno polnilno omrežje vključuje napredno programsko rešitev, ki podjetjem omogoča pregled nad porabo energije, vpogled v statistiko uporabe, takojšnja opozorila o napakah in napredne možnosti za optimizacijo stroškov. Sistem omogoča tudi integracijo s trgom aktivnega odjema za polnjenje ob dinamičnih cenah in v cenovno ugodnih urah.
Uporabniki lahko izbirajo med različnimi tipi polnilnic AC in DC, ki omogočajo počasno, hitro in ultrahitro polnjenje. Polnilnice so modularno sestavljene, imajo garancijo do pet let, dolgo življenjsko dobo in certifikat C4, ki zagotavlja odpornost proti koroziji, vplivom morske soli in vode ter bledenju barve. Prav tako imajo standard IP54, ki zagotavlja odpornost v zahtevnih vremenskih razmerah.
Telekom Slovenije poskrbi za celoten postopek načrtovanja, vzpostavitve in vzdrževanja polnilnic, s čimer zagotavlja celovito rešitev za podjetja, ki želijo preiti na električna vozila. S temi rešitvami Telekom Slovenije ne le omogoča lažji prehod na električna vozila, ampak tudi prispeva k trajnostni mobilnosti in digitalizaciji družbe.
Naročnik oglasne vsebine je Telekom Slovenije