Neomejen dostop | že od 9,99€
Vsi smo veseli, ko so slovenski športniki nepremagljivi ter tako rekoč kraljice in kralji svojega športa. Najlepši zvok pa je slovenska himna, ob kateri zaigra srce ne samo našim prvakom, ampak tudi vsem navijačem. Njihove medalje pa so prava paša za oči.
Medalje, pokali, globusi, pa nazivi športniki leta in podobno pa niso edino, kar si s trdim delom prigarajo športniki. Plezalka Janja Garnbret in kanuist Benjamin Savšek sta tako v torek iz rok predsednika republike prejela tudi državno odlikovanje, zlati red za zasluge, za izjemne športne dosežke, uveljavljanje Slovenije na svetovnem športnem prizorišču in navdih ljudem.
Za športniki pa stojijo tudi njihovi podporniki, brez katerih bi bila pot športnikov težja. Tako na primer v družbi BTC, kjer podpirajo različne športne organizacije in posameznike, vse od najmlajših selekcij do vrhunskih profesionalnih športnikov, poudarjajo, da želijo s podporo slovenskim športnikom omogočiti boljše pogoje za izvajanje treningov, priprav in udeležbo na mednarodnih tekmovanjih, pomagati pri razvoju športne kariere in na splošno prispevati k razvoju športa v Sloveniji. »Prav tako s tem ostajamo zvesti ambasadorji zdravega načina življenja in motiviramo tudi neprofesionalne športnike k raznovrstnim rekreativnim aktivnostim, ki krepijo telo in boljšajo razpoloženje.«
Posebno ponosni so v družbi BTC na podporo športnih disciplin, ki so zgodovinsko dosegale manjši odmev in s tem tudi skromnejšo sponzorsko podporo, kot so gimnastika, ženski smučarski skoki in žensko kolesarstvo. »Z našo podporo se lahko tudi takšne discipline razvijajo in rastejo, športniki pa dosegajo vidne rezultate na svetovni športni sceni. Odličen dokaz za to so kolesarke, ki so svojo profesionalno pot začele v prvi profesionalni ženski kolesarski ekipi BTC City Ljubljana, telovadke in telovadci Gimnastične zveze Slovenije, ki jo podpiramo že vrsto let, smo tudi dolgoletni podpornik odlične judoistke in dobitnice dveh olimpijskih medalj Tine Trstenjak ter Judo kluba Z' dežele Sankaku Celje.«
Posebno vez pa, kot pravijo, delijo s smučarskimi skoki, kjer so že 11. leto generalni pokrovitelj FIS Svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske na Ljubnem ob Savinji, prihodnje leto pa bodo že tri desetletja podpornik Smučarsko skakalnega kluba Ljubno BTC, ki vzgaja in za smučarske skoke navdušuje naslednje generacije mlajših skakalk in skakalcev. Član SSK Ljubno BTC je tudi odlični skakalec Timi Zajc, ki je letos blestel skozi celotno sezono in dosegel dve olimpijski medalji v ekipnih tekmah.
Podjetja podporo različnim športnim disciplinam in posameznim športnikom razumejo kot del uresničevanja zavez družbene odgovornosti. S tem pa, kot navajajo v družbi BTC, ozaveščajo o pomenu rekreativnega športa in aktivnega življenjskega sloga ter pripomorejo h krepitvi športne kulture v Sloveniji. »Verjamemo, da s tem prispevamo tudi k širjenju vrednot olimpizma kot so timski duh, vztrajnost in spoštovanje, v katere verjamemo in jih spodbujamo tudi v družbi BTC. Poleg tega s podporo pomagamo slovenskim olimpijcem širiti prepoznavnost Slovenije kot naroda vrhunskih športnikov,« pravijo v družbi in dodajajo, kako ponosni so, da so s svojo dolgoletno podporo prispevali k razvoju slovenskih športnikov v olimpijce, ki dosegajo žlahtne dosežke. »Tako smo denimo ženske smučarske skakalke uspešno popeljali od Ljubnega do Pekinga in vse do olimpijskih medalj, kar nam je v veliko čast.«
Podjetje, ki tudi aktivno podpira šport in športnike, je Si Splet, ki v Sloveniji kot Eset Slovenija skrbi za trženje in distribucijo kibernetskih varnostnih rešitev evropskega proizvajalca Eset. Tudi letos nadaljujejo s sponzorstvom alpskih smučarskih reprezentanc, med ambasadorji podjetja sta tudi znana športnika Robert Kranjec in Boštjan Kline.
Na vprašanje, kaj je bil povod za njihovo odločitev za športne ambasadorje, pa Petra Veber dodaja, da v podjetju Si Splet skrbijo za upravljanje blagovne znamke Eset v Sloveniji in tudi za osebnost znamke. »Povezava blagovne znamke z znanimi osebnostmi je zelo učinkovit način, da uporabniki prepoznajo naše vrednote in se z njimi poistovetijo. V Sloveniji imajo športniki velik ugled, zato so kot ambasadorji znamke zelo uspešni in seveda mi z njimi.«
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji