Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Nogomet

Po Messijevem prihodu v ZDA se polni tudi Applova blagajna

Argentinec je s prihodom v Miami zagotovil skokovit dvig zanimanja za ligo MLS. Apple je potrojil zastavljeni cilj pri naročninah, vstopnice gredo za med.
Messi je obnorel tudi za nogomet precej nezainteresirano publiko na Floridi. FOTO: Marco Bello/Reuters
Messi je obnorel tudi za nogomet precej nezainteresirano publiko na Floridi. FOTO: Marco Bello/Reuters
27. 9. 2023 | 09:00
27. 9. 2023 | 11:24
5:28

V nadaljevanju preberite:

Julija je Lionel Messi presenetil z izbiro svojega morda zadnjega kluba v karieri, izziv je našel na Floridi pri Interju iz Miamija. Moštvo Davida Beckhama je iz obskurnega čez noč postalo najbolj priljubljeno v ZDA, Messi pa je še pred prvimi odigranimi minutami v novem dresu povzročil nogometno evforijo predvsem pri mlajšem rodu športnih navdušencev. Roke si manejo tudi pri Applu, ki s partnerstvom z MLS vstopa v svet prenosov športnih dogodkov.

V Združenih državah Amerike je nogomet še vedno močno v senci ameriškega nogometa, bejzbola in košarke, za četrto mesto se bori s hokejem. A vseeno priljubljenost MLS počasi narašča, v prejšnji sezoni si je tekme lige na televiziji v povprečju ogledalo 340.000 gledalcev. Nato je julija sledil pravi bum, ko je Leo Messi objavil, da bo športno pot nadaljeval pri Interju iz Miamija, pred tem eni od najslabših ekip v MLS, v kateri ključno vlogo v vodstvu (in lastniški strukturi) igra Beckham.

Koliko stanejo vstopnice za ogled tekme Messija? Zakaj ga tudi veliki Apple omenja v četrtletnem poročilu? Koliko ljudi si ogleda prenose tekem Interja iz Miamija? Preberite v nadaljevanju. 

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine