Neomejen dostop | že od 9,99€
Julija je Lionel Messi presenetil z izbiro svojega morda zadnjega kluba v karieri, izziv je našel na Floridi pri Interju iz Miamija. Moštvo Davida Beckhama je iz obskurnega čez noč postalo najbolj priljubljeno v ZDA, Messi pa je še pred prvimi odigranimi minutami v novem dresu povzročil nogometno evforijo predvsem pri mlajšem rodu športnih navdušencev. Roke si manejo tudi pri Applu, ki s partnerstvom z MLS vstopa v svet prenosov športnih dogodkov.
V Združenih državah Amerike je nogomet še vedno močno v senci ameriškega nogometa, bejzbola in košarke, za četrto mesto se bori s hokejem. A vseeno priljubljenost MLS počasi narašča, v prejšnji sezoni si je tekme lige na televiziji v povprečju ogledalo 340.000 gledalcev. Nato je julija sledil pravi bum, ko je Leo Messi objavil, da bo športno pot nadaljeval pri Interju iz Miamija, pred tem eni od najslabših ekip v MLS, v kateri ključno vlogo v vodstvu (in lastniški strukturi) igra Beckham.
Koliko stanejo vstopnice za ogled tekme Messija? Zakaj ga tudi veliki Apple omenja v četrtletnem poročilu? Koliko ljudi si ogleda prenose tekem Interja iz Miamija? Preberite v nadaljevanju.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITEObstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji