
Neomejen dostop | že od 14,99€
Dodatek z imenom pokrovitelja so v klubu dodali prejšnji mesec, ko so sklenili sodelovanje, v nedeljo pa je dogovor potrdila tudi skupščina kluba oziroma člani Barcelone z glasovalno pravico. Spotify, priljubljena spletna platforma za poslušanje glasbe, bo prvi pokrovitelj, ki bo v zgodovini katalonskega kluba sodeloval pri poimenovanju štadiona.
Barcelona uradno sicer sicer ni razkrila vrednosti pogodbe. Časnik Mundo Deportivo pa je poročal, da naj bi v blagajno obubožanega velikana na ta način priteklo 435 milijonov evrov do leta 2034. V spletnem glasovanju članov kluba je večina, 625, podprla predlog, 49 jih je novemu imenu nasprotovalo, je sporočil klub.
Novo ime štadiona bodo začeli uporabljati julija letos, v pogodbi pa je tudi določilo o pokrovitelju na dresih moške in ženske članske ekipe. Nogometaši Barcelone bodo tako ime tega podjetja od sezone 2022/23 za naslednja tri leta imeli tudi na dresih.
Hvala, ker berete Delo že 65 let.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji