Pozdravljeni!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
Drugi športi

Dončić in Dragić slovenski zvezdi družbenih omrežij

Med klubi in športnimi organizacijami je na vrhu NK Maribor, v regiji pa je v tem pogledu najuspešnejši Luka Modrić.
Goran Dragić vodi na Facebooku in Twitterju, ne pa tudi na Instagramu. FOTO: Lynne Sladky/AP
Goran Dragić vodi na Facebooku in Twitterju, ne pa tudi na Instagramu. FOTO: Lynne Sladky/AP
J. P., STA
23. 10. 2018 | 10:43
23. 10. 2018 | 13:48
2:54
Ljubljana – Kot kaže zadnja raziskava Sporto magazina, je med slovenskimi športniki ta čas na družbenih omrežjih najbolj uspešen košarkarski čudežni deček Luka Dončić, ki je na Instagramu prvi prebil mejnik milijona sledilcev. Nedaleč za njim je vratar madridskega nogometnega velikana Atletica Jan Oblak (809.646 sledilcev), sledi še en košarkar v ligi NBA Goran Dragić (335.149). Dekleta so daleč zadaj – najuspešnejša je športna plezalka Janja Garnbret (73.561) pred smučarsko zvezdnico Ilko Štuhec (60.864), med klubi in športnimi organizacijami pa vodi NK Maribor s 36.394 sledilci.


Na Twitterju OKS pred NK Maribor


Na Facebooku je vrh rezerviran za Dragića (308.122), Dončić je s četrtega mesta skočil za njegov hrbet (147.212), vodilno trojico zaokroža kapetan hokejskega moštva Los Angeles Kings Anže Kopitar (142.815). Edina športnica v deseterici je Ilka Štuhec (79.611), med klubi in športnimi organizacijami pa še naprej premočno prevladuje NK Maribor (156.745), ki pa ni vodilni tudi na Twitterju – tam je pred njim Olimpijski komite Slovenije z 31.095 sledilci. Med športniki je na vrhu Dragić (345.230), največji skok pa je storil Dončić, ki mu zdaj sledi 189.908 ljudi.


V regiji Modrić in Đoković


Pa v regiji? Največja zvezda družbenih omrežij je kapetan nogometnih svetovnih podprvakov Hrvatov, Luka Modrić, z več kot 15,5 milijona sledilcev na Instagramu in 8 milijoni na Facebooku, srbski teniški as Novak Đoković je drugi z milijonom sledilcev manj, vendar pa premočno vodi na Twitterju z več kot 8,5 milijona sledilcev. Med klubi in organizacijami magične milijonske meje ne presega nihče, v ospredju pa so tri nogometne znamke: Nogometna zveza Hrvaške (HNS), Crvena zvezda in Dinamo Zagreb.

Sorodni članki

Hvala, ker berete Delo že 65 let.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine