Dobro jutro!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Vse, kar gre enkrat gor, gre prej ali slej tudi dol

Za največje televizijske mreže – BBC, CNBC in Bloomberg – komentira aktualno dogajanje v poslovnem svetu, piše tudi za revijo Harvard Business Review.
FOTO: Mark Henley/IMD
FOTO: Mark Henley/IMD
5. 11. 2022 | 06:00
5. 11. 2022 | 10:33
12:56

V nadaljevanju preberite:

Howard Yu je profesor menedžmenta in vodja centra za tehnološke inovacije, strateške transformacije in upravljanje sprememb na ameriški poslovni šoli IMD v Lozani. Ima doktorat s poslovne šole Harvard in je avtor nagrajene uspešnice LEAP: How to Thrive in a World Where Everything Can be Copied. Pred nekaj leti je bil uvrščen tudi na svetovno lestvico najboljših profesorjev menedžmenta na svetu, mlajših od 40 let.

Akademsko se ukvarja z raziskovanjem dobavnih in vrednostnih verig. V doktoratu je pokazal, kateri so ključni dejavniki, da se podjetje iz države v razvoju premakne po vrednostni verigi iz sredine, kjer so dobički najnižji, na njen konec. Za največje televizijske mreže – BBC, CNBC in Bloomberg – komentira aktualno dogajanje v poslovnem svetu, piše tudi za revijo Harvard Business Review.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine