
Neomejen dostop | že od 14,99€
Howard Yu je profesor menedžmenta in vodja centra za tehnološke inovacije, strateške transformacije in upravljanje sprememb na ameriški poslovni šoli IMD v Lozani. Ima doktorat s poslovne šole Harvard in je avtor nagrajene uspešnice LEAP: How to Thrive in a World Where Everything Can be Copied. Pred nekaj leti je bil uvrščen tudi na svetovno lestvico najboljših profesorjev menedžmenta na svetu, mlajših od 40 let.
Akademsko se ukvarja z raziskovanjem dobavnih in vrednostnih verig. V doktoratu je pokazal, kateri so ključni dejavniki, da se podjetje iz države v razvoju premakne po vrednostni verigi iz sredine, kjer so dobički najnižji, na njen konec. Za največje televizijske mreže – BBC, CNBC in Bloomberg – komentira aktualno dogajanje v poslovnem svetu, piše tudi za revijo Harvard Business Review.
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji