Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Vse, kar gre enkrat gor, gre prej ali slej tudi dol

Za največje televizijske mreže – BBC, CNBC in Bloomberg – komentira aktualno dogajanje v poslovnem svetu, piše tudi za revijo Harvard Business Review.
FOTO: Mark Henley/IMD
FOTO: Mark Henley/IMD
5. 11. 2022 | 06:00
5. 11. 2022 | 10:33
12:56

V nadaljevanju preberite:

Howard Yu je profesor menedžmenta in vodja centra za tehnološke inovacije, strateške transformacije in upravljanje sprememb na ameriški poslovni šoli IMD v Lozani. Ima doktorat s poslovne šole Harvard in je avtor nagrajene uspešnice LEAP: How to Thrive in a World Where Everything Can be Copied. Pred nekaj leti je bil uvrščen tudi na svetovno lestvico najboljših profesorjev menedžmenta na svetu, mlajših od 40 let.

Akademsko se ukvarja z raziskovanjem dobavnih in vrednostnih verig. V doktoratu je pokazal, kateri so ključni dejavniki, da se podjetje iz države v razvoju premakne po vrednostni verigi iz sredine, kjer so dobički najnižji, na njen konec. Za največje televizijske mreže – BBC, CNBC in Bloomberg – komentira aktualno dogajanje v poslovnem svetu, piše tudi za revijo Harvard Business Review.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Berite Delo 3 mesece za ceno enega.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine