Dober dan!

Hitre povezave
Moje naročnineNaročila
PREMIUM   D+   |   Sobotna priloga

Prihodnost? Navzven polna, navznoter popolnoma izpraznjena

Carl Mattias Andersson je eden redkih sodobnih švedskih dramatikov in režiserjev, ki znajo zelo prepričljivo prikazati sodobno družbo.
Dramatik in režiser Carl Mattias Andersson je tudi umetniški vodja Kraljevega dramskega gledališča v Stockholmu. FOTO: Sandi Fišer/Mediaspeed/Prešernovo gledališče Kranj
Dramatik in režiser Carl Mattias Andersson je tudi umetniški vodja Kraljevega dramskega gledališča v Stockholmu. FOTO: Sandi Fišer/Mediaspeed/Prešernovo gledališče Kranj
11. 1. 2025 | 05:00
11:31

V nadaljevanju preberite:

Kako se lahko sporazumevamo v moderni pluralistični družbi, ki jo prežema toliko različnih mnenj? Predstava se vrti tudi okoli teh vprašanj, pravi Mattias Andersson, eden redkih sodobnih švedskih dramatikov in režiserjev, ki znajo zelo prepričljivo prikazati sodobno družbo, za katero sta značilni vse bolj groba razredna delitev in nepravičnost. »Koncept Boga v 90. letih prejšnjega stoletja skorajda ni obstajal. Danes je beseda Bog kot tudi beseda narod z vso silo spet treščila v ospredje,« pravi Andersson.

Eden od temeljev drame Razodetje je vzporedno zaznavanje realnosti oziroma koliko svetovnih nazorov še lahko sobiva v sodobni postsekularni družbi. Prav tako temelji tudi na retrotopiji, konceptu, ki ga je Zygmunt Bauman predstavil v knjigi z istim naslovom in zaradi katerega se je Šved lotil pisanja te drame. V njej svoje like nič kaj milostno prisili, da se soočijo s svojimi razočaranji. In nekje med začetkom in koncem drame se vrtoglavo in nepovratno zgubi tudi vera v čustveno stabilnost.

Celoten članek je na voljo le naročnikom.

Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.

NAROČITE  

Obstoječi naročnik?Prijavite se

Sorodni članki

Komentarji

VEČ NOVIC
Predstavitvene vsebine