Ljudje vsako leto po svetu zapravijo milijarde za nakup dragocenih in manj dragocenih daril.
Galerija
Ali ni zanimivo, celo fascinantno, da o darilu razmišljamo kot o protiuslugi oziroma nečem, kar je treba povrniti, po možnosti še z obrestmi vred, se pravi več, kot smo dobili? FOTO: Amr Abdallah Dalsh/Reuters
V članku preberite:
Zamislimo si primer oglaševanja daril v parih: darili sta povsem različni (eno darilo je knjiga, drugo parfum ali pa eno je ura in drugo letna naročnina na izbrani časopis), pri čemer je eno darilo manj dragoceno od drugega, darili imata lahko kakšno skupno vez, a ta ni preveč očitna, lahko pa tudi ne – takšni darili kupimo za isto osebo, pri čemer dražje darilo prihranimo in najprej podarimo manj dragoceno. Zakaj?
Celoten članek je na voljo le naročnikom.
Vsebine, vredne vašega časa, za ceno ene kave na teden.
NAROČITE Obstoječi naročnik?Prijavite se
Komentarji