Ameriški mladenič
Griffin 'Sceptic' Spikoski je tekmovalec v videoigricah, še posebno je mojster v fortnitu. Toda njegovo veselje nikakor ni zgolj zapravljanje mladosti, ampak dobičkonosna dejavnost.
Največ slave je Griffin požel z zmago nad
Turnerjem Tenneyjem, znanim pod igralniškim imenom
Tfue. Video njune bitke je spremljalo kar sedem milijonov gledalcev, 14-letnikov račun na
youtubu pa ima kar 1,2 milijona naročnikov. Njegovi videi imajo več kot 71 milijonov ogledov.
Zaradi oglaševanja in sponzorstva je tako v zadnjem letu prejel 200.000 dolarjev, kar je več kot znašajo prihodki veliko ameriških družin. Pri njegovi dobičkonosni dejavnosti ga podpirata tudi starša, saj sta ga izpisala iz šole, zato zdaj šolanje opravlja po spletu.
Fortnite je za računalniška tekmovanja namenil 100 milijonov dolarjev. Foto Reuters
Najeli finančnega svetovalca
Igranju fortnita se posveča po osem ur na dan, konec tedna pa tudi po 18 ur na dan. »Nikoli si nisem mislila, da je Griffin tako uspešen,« je za
Daily Herald pripovedovala njegova mama
Kathleen Connolly. »Vedno je sicer govoril, kako dober je, nato pa smo videli, da njegove dosežke spremlja zares ogromno ljudi.«
Griffinov prvi zaslužek je znašal sto dolarjev, nato pa je dohodke samo še povečeval, zato so njegovi starši že najeli finančnega svetovalca za upravljanje denarja. Njegovo popularnost so prepoznali tudi številni ameriški mediji, zato o njem že snemajo dokumentarne filme, kar so storili tudi pri
ABC.
Za računalnikom od tretjega leta starosti
»Cele dneve tekmujem v računalniških igricah in gledam videe. To je moje življenje,« je povedal najstnik, ki se z računalniškimi igricami ukvarja od tretjega leta starosti.
Tekmovalci v fortnitu preživijo pred ekrani preko deset ur na dan. FOTO: Reuters
Otroka je podprl tudi oče
Chris Spikoski, saj je prepričan, da bi morale imeti računalniške igrice podoben status kot ukvarjanje s športom. »Njegove sanje so računalniške igrice,« je povedal oče. »Zakaj bi sina spodbujali, da mora razmišljati o osemurni službi, če pa lahko dobro živi od svoje strasti?«
Kljub temu starša priznavata, da ima Griffin težave z usklajevanjem svojih dveh osebnosti. V resničnem življenju je sramežljiv in razdražljiv, za računalnikom pa samozavesten, igriv in odločen.
Računalniška tekmovanja so popularna predvsem v ZDA. FOTO: Reuters
Milijonski nagradni skladi
Igro fortnite so razvili pri podjetju Epic Games, za kako donosen posel gre, pa razkriva napoved, da bodo za nagradne sklade računalniških tekmovanj v prihodnje namenili kar sto milijonov dolarjev. Navdušenih tekmovalcev štejejo v desetine milijonov, podobno pa velja tudi za igro league of legends.
»Računalniška tekmovanja posnemajo načela tradicionalnih športnih tekmovanj: imajo vznemirljive boje, simpatične zvezde, privlačna imena ekip, počasne posnetke, močno konkurenco in napet rezultat,« je rekel eden od predstavnikov podjetja Epic Games. »Posnetki računalniških bitk niso več samo golo predvajanje tekem, ampak so vizualno prijetni za občinstvo.«
Komentarji